Tja en toen was het woensdag zover . Voor de 1e x op Valevus. Valevus is 4 weken weggeweest om zadelmak te worden gemaakt. Oftewel je kon er een zadel opleggen en erop gaan zitten voor de rest kent hij dus nog niets.
Haha klopt ben aant lachuh Hij schrok omdat mijn moeder nieste Ik vind het zelf een vreselijke foto omdat het lijkt als ik super hard trek maar dat is niet zo want ik heb het touw vast.
Graag wil ik je de tip meegeven om tijdens het rijden het halstertouw om de nek van je paard vast te houden want zo te zien zoek je veel steun aan de teugels wat voor een (jong) paard natuurlijk niet prettig is. Verder kun je de teugels wat langer houden en misschien iets meer met het paard "mee" gaan zitten want je lijkt het paard wat in de weg te zitten. Verder heel veel succes en neem vooral goed les met je jonge paard.
Bedankt voor de tip Knor Maar ik heb les van de eigenaresse vind dit paard, zij staat ook bij mij in de bak. Ik heb het touw vast maar dat werkt niet, dus krijg ik de volgende x een bokriempje. Meezitten doe ik ook behalve bij die ene foto. Maar bedankt voor de tip
Hooii, Ziet er goed uit hoor het ziet er ook vriendelijk uit. Knap trouwens dat je zo bent blijven zitten ik kan dat niet hoor moet echt is aan mn evenwicht gaan werken SUc6 nog verder kusj mies