snoeksneusen!!!!!**

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:23

ik heb weleens gehoord dat ze arabieren als veuletje hun neus breken,
en dat dat dan zo verder groeit en dat ze dan z'n snoekneus krijgen. Verdrietig

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:32

ooooooooooooooooooo.......................zo erg Verdrietig

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-02 14:41

nee dat kan niet want dan groeit et helemaal scheef aan!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 14:58

Novelle schreef:
ik heb weleens gehoord dat ze arabieren als veuletje hun neus breken,
en dat dat dan zo verder groeit en dat ze dan z'n snoekneus krijgen. Verdrietig


ge-*piep*
ons jaarlingetje is bij onszelf geboren vorig jaar, heeft nooit niets met haar neus gehad, en heeft toch gewoon die dish

jammer dat er zoveel onzinnige dingen over gezegd en geschreven worden, en nog jammerder dat er allemaal foto's van die maffe amerikaanse arabjes getoond worden, maar een ieder die ooit een arabier meegemaakt heeft, weet dat ze vooral bijzonder zijn om hun karakter, niet om de dish in hun hoofden!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 21:52

Tender"]
[quote="Novelle schreef:
ik heb weleens gehoord dat ze arabieren als veuletje hun neus breken,
en dat dat dan zo verder groeit en dat ze dan z'n snoekneus krijgen. Verdrietig


ge-*piep*
ons jaarlingetje is bij onszelf geboren vorig jaar, heeft nooit niets met haar neus gehad, en heeft toch gewoon die dish

jammer dat er zoveel onzinnige dingen over gezegd en geschreven worden, en nog jammerder dat er allemaal foto's van die maffe amerikaanse arabjes getoond worden, maar een ieder die ooit een arabier meegemaakt heeft, weet dat ze vooral bijzonder zijn om hun karakter, niet om de dish in hun hoofden!
[/quote]


Precies! En jammer dat de meeste mensen niet eens weten wat die beesten allemaal kunnen. Het zijn niet alleen maar modepoppen hoor...In Polen worden ze eerst geselecteerd op PRESTATIES! En pas als dat in orde is, gaan ze wel of niet de fokkerij in...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 22:59

Steef schreef:
Wat me wel eens opgevallen is dat je in arabieren verschillende soorten vind, Poolse arabieren vind ik eigenlijk nog wel mooi, niet zo heel iel en ook niet zo'n foeilelijke deuk. Maar die wiebelpootjes met hun minikopjes vind ik echt foeilelijk!


Dus de arab waar ik op rijd vind je niets? Knipoog

Afbeelding

Dit vind ik nou een mooie arabier...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:11

Dit zijn allemaal Arabieren die misschien niet het snoekshoofdje hebben, maar misschien juist door gebrek daaraan het wel heel ver hebben geschopt gedurende hun carriere in de sport en/of op de renbaan. Omdat ze genoeg lucht kregen...


Nougatin:

Afbeelding

Gomel:

Afbeelding

Madras:

Afbeelding


Deugen dus allemaal niet volgend jou beredenering... Frusty
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 09-06-02 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:24

Die foto van Gomel vind ik prachtig. Dat zijn mooie arabieren! Lekker vol Lachen Houd ik wel van...daarom heb ik denk ik ook een paint gekocht en geen arabje...wat sommigen me ook weleens aanraadde Frusty

Ik vind Litha, de arabier die ik rijd, ook erg mooi. Het is een slank type, maar geen snoeksneus. Door haar elegante koppie, grote ogen, en lange benen zie je wel dat het een arabier is. Qua karakter is het zeker een arabier Gaaaap

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-02 23:28

Ik houd ook van massa. Daarom heb ik een stock type Quarter. Maar Nougatin had ik zo wel mee willen nemen...Een Arab met Quarterformaat...
En Gomel blijft gewoon mijn kampioen....

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 22:07

die Gomel is mooi!!!!

Kwijl

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 00:25

Weet je wel zeker dat die eerste (Nougatin) en die laatste volbloeds zijn? Heb wel eens gehoord dat er bij sommige arabieren een vleugje franse volbloed inzat..Dus geen echte volbloed arabier meer.

Ik vind prestatie zeker wel belangrijk, maar type moet ook niet verloren gaan. Als ik echt zo nodig een volbloed arabier wil, maar persé geen eentje met dish en graag nog body van een quarter (om zomaar als voorbeeld te nemen), moet ik maar gewoon een quarter nemen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 00:30

Youko schreef:
Ik vind prestatie zeker wel belangrijk, maar type moet ook niet verloren gaan. Als ik echt zo nodig een volbloed arabier wil, maar persé geen eentje met dish en graag nog body van een quarter (om zomaar als voorbeeld te nemen), moet ik maar gewoon een quarter nemen.


Hihi, en daarom heb ik ook een Quarter. Maar omdat je toch aan de bouw van een Quarter gewend raakt val je bij een vertegenwoordiger van een ander ras ook op massa...

Net zoals je na verloop van tijd niet meer gewend bent om tussen de KWPN-ers van schofthoogte 1.70m en groter te lopen...
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 12-06-02 00:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 00:33

Buddy schreef:
Die foto van Gomel vind ik prachtig. Dat zijn mooie arabieren! Lekker vol Lachen Houd ik wel van...daarom heb ik denk ik ook een paint gekocht en geen arabje...wat sommigen me ook weleens aanraadde Frusty

Ik vind Litha, de arabier die ik rijd, ook erg mooi. Het is een slank type, maar geen snoeksneus. Door haar elegante koppie, grote ogen, en lange benen zie je wel dat het een arabier is. Qua karakter is het zeker een arabier Gaaaap

Die is toch van die foto? Nou ik vind haar geweldig! Prachtig! Mischien ga ik daar ook een keer rijden!