Kar mee

Foxy mee

Oscar mee

Kan er nog wel een bij

Aangekomen, inspannen

En weggg

Actiee

Check Floeb

En weer terug:

Dat was het weer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Oh echt prachtig spanWeet niet waar het 'roggebotzand' ergens ligt in Nederland, maar zal wel een super locatie zijn om eens lekker te gaan rijden
polly2 schreef:JoyCiej007 schreef:Oh echt prachtig spanWeet niet waar het 'roggebotzand' ergens ligt in Nederland, maar zal wel een super locatie zijn om eens lekker te gaan rijden
Dat ligt in de Flevopolder, bij het roggebotbos.....
Wil jullie ook eens uitnodigen om in Zeewolde de 80 km ruiter- en menroute onveilig te komen maken. We hebben men- en crosshindernissen, drie waterbakken en een plek waar je aan het strand mag rijden. Ik ben nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van de routes....
Lepeltje schreef:Waar precies is dat in Zeewolde? Lijkt me ook leuk om te gaan mennen.
polly2 schreef:Lepeltje schreef:Waar precies is dat in Zeewolde? Lijkt me ook leuk om te gaan mennen.
Het bos van Zeewolde ligt tegen het dorp aan. Vlak achter de manege heb je een kleine waterbak en een menhindernis en crosshindernissen voor onder het zadel. Vlak bij Camping de Parel heb je een hele grote nieuwe waterbak. Als je vervolgens de route volgt kom je nog een menhindernis tegen die tevens onder het zadel gesprongen kan worden.
Wat verder van het dorp heb je het Erkemederstrand. Je moet dan wel door de slagboom (kost een euro) en dan mag je met paard en/of aanspanning het strand op. Ook met de hond trouwens.
Verderop in het Hulkesteinse bos bij Manege Horsepower heb je nog een waterbak. Die heb ik zelf nog nooit gereden. Mijn paarden staan aan de rand van het dorp op de dierenweide. Van daaruit is het Hulkesteinse bos ongeveer anderhalf tot 2 uur weg...zo ver ben ik nog niet geweest, ben ik van plan van de zomer een keer te doen, een keer een dagtocht maken.
Je kunt parkeren bij de hockeyvelden als daar geen wedstrijden zijn, je kunt bij de manege aan de dasselaarweg parkeren, bij de dierenweide aan de woldlaan, maar je kunt ook bij pensionstal Cats parkeren als je naar het erkemederstrand wilt, of bij Horsepower als je naar het hulkesteinse bos wilt.
Je kunt ook bij de accomodatie van de Zeewolderruiters parkeren, maar dat ligt net niet helemaal centraal. Het kan wel...maar als je bijv. bij de dierenweide parkeert kun je direct alle kanten op.
Voor meer informatie: www.zeebodemtrail.nl, www.woldhof.nl
Je kunt bij de vvv in Zeewolde een kaart kopen voor 10 euro. Van dat geld wordt het onderhoud en de aanleg van nog meer hindernissen gesponsord.
Je kunt ook bij Den Besten in Hierden zo'n kaartje kopen.
Als je zo'n kaartje wilt, kun je mij ook PB-en, ik kan het opsturen als je mij de 10 euro overmaakt. Heb een voorraadje thuis liggen voor de verkoop!
BEOGIDEON schreef:Je praat over een waterbak in het Hulckesteijnse bos----- ik denk dat je die plas bedoeld? Die van 1 bij 2 meter?