Wondersteen (Don Primaire x Astronaut) onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Abrahams

Wondersteen (Don Primaire x Astronaut) onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 12:58

Het is alweer een paar maandjes geleden dat Wondersteen zadelmak is gemaakt, maar toch plaats ik het nog maar even onder het mom van "beter laat, dan nooit"

Wondersteen (Don Primaire x Astronaut) heb ik sinds november 2005. Hij is nu 3 jaar oud en afgelopen januari heb ik hem bij Marcel Beukers op stal gezet om hem zadelmak te laten maken. Hieronder de foto's:

eerst even longeren
Afbeelding

dr op klimmen
Afbeelding

en karren maar.
Afbeelding

Helaas niet zoveel foto's. De rest is allemaal gefilmd en die stills zijn gewoon te vaag om te plaatsen.
Hij geniet nu lekker van het land. Eind van de zomer pikken we het weer op.

__PSM__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:00

LEuk hoor, goed dat je mooi rustig aan doet!!

LEuk paard

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:02

Hey daar hebben we Donder! Toen hij nog braaf en gewillig jou op zijn rug draagde. Zweepje nodig ?

Abrahams

Re: Wondersteen (Don Primaire x Astronaut) onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:05

Grapjas!! haha.

Neuh dank je, geen zweepje nodig (gelukkig zijn daar geen foto's van!! ).

Nog een paar maandjes, en dan mogen we weer!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:07

Echt onwijs jammer dat ik toen geen foto's heb gemaakt toen je er af vloog. Ik had mijn camera ten slotte in mijn handen! Maar je maakte zo'n smakkerd dat ik bang was dat je al je botjes had gebroken, en om dáár nou een foto van te maken had iets teveel leedvermaak geweest hehe.
Hopelijk blijf je van het najaar wel goed zitten

Abrahams

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:09

VValar schreef:
Echt onwijs jammer dat ik toen geen foto's heb gemaakt toen je er af vloog. Ik had mijn camera ten slotte in mijn handen! Maar je maakte zo'n smakkerd dat ik bang was dat je al je botjes had gebroken, en om dáár nou een foto van te maken had iets teveel leedvermaak geweest hehe.
Hopelijk blijf je van het najaar wel goed zitten

Haha da's nou aardig van je!
Laten we het hopen. We beginnen tegen die tijd langzaamaan weer met eerst een paar keer hangen en dan rustig eens een paar keer erop zitten. Zadeldwang als je er net een seconde bovenop zit was toen z'n grootste probleem. We hopen dat op die manier alvast een beetje te minderen

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:33

Eerste tikje met de zweep lag ik er ook naast bij mijn W'tje. Durfde de daaropvolgende keren ook niet met een zweepje te rijden

Wat een ontzettend leuk dier. Ben blij dat je onder het mom ' beter laat dan nooit' voor later hebt gekozen.

Abrahams

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:37

Kel2004 schreef:
Eerste tikje met de zweep lag ik er ook naast bij mijn W'tje. Durfde de daaropvolgende keren ook niet met een zweepje te rijden

Wat een ontzettend leuk dier. Ben blij dat je onder het mom ' beter laat dan nooit' voor later hebt gekozen.

Haha nou in mijn geval was het niet het tikje wat de bom deed afgaan maar degene die hem een beetje klungelig wilde aangeven toen ik er net een seconde op zat. Daar schrok hij zo van dat hij gelijk explodeerde. Ik ben er daarna nog wel opgestapt maar toen bleef hij ietwat gespannen jammer genoeg.

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:41

Abrahams schreef:
Kel2004 schreef:

Haha nou in mijn geval was het niet het tikje wat de bom deed afgaan maar degene die hem een beetje klungelig wilde aangeven toen ik er net een seconde op zat. Daar schrok hij zo van dat hij gelijk explodeerde. Ik ben er daarna nog wel opgestapt maar toen bleef hij ietwat gespannen jammer genoeg.

Oh haha vandaar....

Ach, na mijn eerste val was ik niet bang meer voor de eerste keer vallen, dus toen ging/gaat het rijden een stuk zekerder. Ik ben dol op de naam van je paard. Lekker hollands. Mijn merrie heet Williena, is ook zo lekker NL....

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 13:49

Haha dat is waar. Ik was alleen wel beetje akelig gevallen. Heb wel weken als een opoe erbij gelopen Hoop niet weer zo te vallen haha.

Dan vind je de naam van m'n vorige paard vast ook wel wat: Welgedacht.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:53

Abrahams schreef:
Haha dat is waar. Ik was alleen wel beetje akelig gevallen. Heb wel weken als een opoe erbij gelopen Hoop niet weer zo te vallen haha.

Dan vind je de naam van m'n vorige paard vast ook wel wat: Welgedacht.

Ja, leuk leuk
Succes strax, met deze aparte

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:06

Kel2004 schreef:
Ja, leuk leuk

Nou Abrahams is niet zo'n topper in het verzinnen van namen hoor. Ze heeft mijne de naam Vincentino gegeven Ik bedoel, wíé noemt zijn paard nou zo? Snel omgedoopt naar Valar dus.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:08

VValar schreef:
Kel2004 schreef:
Ja, leuk leuk

Nou Abrahams is niet zo'n topper in het verzinnen van namen hoor. Ze heeft mijne de naam Vincentino gegeven Ik bedoel, wíé noemt zijn paard nou zo? Snel omgedoopt naar Valar dus.

hahahahahaha oke, Maar Vincentino is ook niet echt NL hahaha

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 15:44

VValar schreef:
Kel2004 schreef:
Ja, leuk leuk

Vvalar, ik heb je paard behoedt van een vreselijke andere naam die de fokker aan hem wilde schenken!!! Je weet hoe goed ze is in namen he....