Rox heeft heel erg moeite met de galop en dan vooral de rechtergalop. We zijn er heel hard op aan het trainen en het gaat steeds beter. Alleen in mijn proeven wilde ze het niet doen. Hierdoor liep ik elke keer mijn winstpunten een soort mis, omdat ik 4en voor mijn galop had.
Vandaag was ik na mijn eerste proef echt superblij, ze zat in de goede rechtergalop!!!!! Het kon niet meer misgaan vandaag. Toen mijn tweede proef, en ja hoor... weer in de goede galop!!! Mijn dag kon niet meer stuk!!! Ik was echt superblij, mijn punten konden me eigenlijk niet zo veel meer schelen. Maar bij de prijsuitreiking werd ik nog blijer gemaakt, ik had twee keer 185 punten dat betekend dus 2 winstpunten!!!!! Nu ben ik dus officieel B, hahahaha!
Nou, hier de foto's. Let niet te veel op de galop, daar zijn we hard mee bezig en is al een heel stuk verbeterd. We hebben totaal 3 a 4 keer in de week les, dus het gaat echt goed komen.
Ik kon vandaag geen netje in omdat mn haar gevlochten is met extentions, het is dus extra dik. Voor foto's hiervan, kijk in mijn profiel.
Dit is dus aanspringen in de rechtergalop
Vlak voordat ik de linkergalop moest doen
De linkergalop dus....
Volgens mij van hand veranderen
inzet C-X halve grote volte
Tussen X en G halthouden en groeten
Brave Rox, je hebt goed je best gedaan, ben trots op je!
Rox had ff jeuk tussen de proeven door (even stappen in de binnenbak voordat ik mn tweede proef in ga)
Even poseren
En beginnen met mn tweede proef
Dit zou best eens de rechtergalop kunnen zijn, beetje op de voorhand zie ik nu
Ergens in mijn proef, weet zo gauw even niet meer met welk onderdeel ik bezig was
B afwenden en in arbeidsstap overgaan
E rechterhand en in arbeidsdraf overgaan
Deze vind ik heel mooi!!!

M-X-K van hand veranderen en enkele passen middendraf
En weer afgroeten
Goed zo!!!! Je bent de liefste en de knapste!!! Ow, wat was ik trots!!!!

?

Veel succes met haar!