Hier een foto verslagje:
Donderdag midden zijn we eerst nog even wezen oefenen bij een plas in het bos. We hebben 2 tonnen en een paal meegenomen en daar een hindernis gebouwd. Nou Sven vond het prachtig. En de ware krack kwam te boven!

Vrijdag zijn wij met 5 paarden en 9 mensen bootje 10 uur vertrokken vanaf Texel richting Drente. Na een goeie reis gehad te hebben van 3,5 uur kwamen we aan bij 't hoefijzer waar we een nachie logeerde en de paarden ook mooi konden staan:
Toen zijn we 's middag rond een uur om 4/ half 5 het parcour gaan lopen. Maar wat een weer! Echt joh..er kwam een regen naar beneden niet normaal. Maar wel een hele mooie en fijne cross, mooie omgeving ook, zag er allemaal prima uit

Mijn groom links en ik rechts.

Daarna, lekker weer terug naar de accomodatie gegaan, en even lekker wat gegeten. 's Avonds nog wat gereden in de binnenbak en sommige moesten nog hun paarden vlechten. En 's avonds na een borreltje lekker gaan slapen. Zo ging de volgende dag om 6 uur al de wekker en reden we om kwart voor 8 met de trailer richting de manege.
De paarden klaar maken
De trailers..
's Ochtends was het droog, maar toen we auto gingen parkeren begon het al snel te regenen. We waren mooi op tijd dus konden rustig aan doen. Om 10 over half 10 moest ik dressuren dus kon nog even lekker losrijden, ondertussen nog wat bokkers gezien zoals. Vief(Viefdepief) en Kim(kimdepim) en nog een paar.....Dressuur ging trouwens wel aardig en daar kregen we dan ook 202 punten voor

We waren aardig klein, tussen al die grootjes...maar ze ziet er wel lekker uit

Toen was het tijd voor het springen..hier helaas geen foto van, alleen een filmpje ( maar die zie je onderaan). Heb even 1 hindernis ingesprongen want was beetje laat....dus ik duimde heel erg dat ze het goed deed, maar ze deed het goed. Ze was lekker op dreef...dus we mochten CROSSEN

Wachten bij de Dierenarts
Wat een pokke weer was het...
Hartslagje meten
Eventing cream erop gesmeerd

Losrijden

Koppie zat er al goed op

Van dressuurkrack naar Crosskrack

Tsja...de cross was van korte duur....helaas....maargoed over 2 maandjes dijksgatsbos maar weer en nijberkoop denk. Dus komt wel goed

Mijn nieuwe halster
Filmpje:
[url][/url]
Daaag