Met een touwtje om de hals dus.

Wat de kwaliteit van de foto's betreft, die is ietwat verschrikkelijk omdat mijn geheugenkaart 16 MB groot is, wat inhoudt dat je 14 foto's kunt maken. Tenzij je de kwaliteit op superlaag zet, de afmetingen op zijn kleinst en de pixels op z'n grootst, en dan passen er opeens 100 op! Ach ja, dat grofkorrelige heeft ook wel iets artistiekerigs.

De beesten:
[***]
Het longeren:
En daar begint het dan mee. Pony, touw, gras, camera, check! Iedereen kan fotograferen! Hmmm, en nu touw vasthouden, pony in beweging krijgen en op dat irritant kleine cameraknopje zien te drukken op de intelligente momenten... Houston, I see a problem... :mrgreen:
Het werkt!
Genoeg gecirkeld, kunstjestijd! [***] ging heel braaf zitten, alleen kon mijn camera het op zo'n korte afstand niet aan en moest ik achteruit met de camera extra hoog gehouden. Resultaat: [***] ziet dat als de hulp voor het flehmen, en dan krijg je dus dit soort plaatjes van het multi-tasking-wonder...
Toen werd het tijd om maar eens een wandelingetje te maken zodat ik tijd had om nog eens met de camerastanded te prutsen zonder dat [***] echt alleen maar gras aan het eten zou zijn.
Wat ligt er daar om het hoekje?
Oortjes wijzen de weg
Voor de echte bergshetlander zijn ook afsluitbalken geen probleem

Dag buurvrouw!
Bij een duik hoort ook een modderbad, iets waar [***] een expert in is
[***] controleert het gras op het bouwterrein
En de sterkte van ons halstouw - Ik wilde gewoon een mooie close up van zijn koppie, en kreeg toen ik afdrukte opeens een neus inclusief leadrope in de lens gedrukt, [***] nieuwe kunstje en zijn grote trots.

En dan...
Is it a tent?
Is it a pyjama?
No.... it's [***]!!!
In zijn nieuwe Boett deken, helaas ook dit jaar weer nodig in de strijd tegen het zomereczeem...
De wondere wereld van het apporteren:

Een lijkje in de bak:

En toen kwam opeens mijn zusje langs, en hadden we plotseling een cameravrouw tot onze beschikking!
Helaas moest ook deze cameravrouw ontdekken dat mijn fototoestel de verschrikkelijk irritante gewoonte heeft om pas 1 seconde na het indrukken van het knopje ook daadwerkelijk afdrukt en de foto maakt. Vandaar dat we een hele serie fantastische foto's hebben van [***] die net voor het steigeren met vier benen aan de grond staat, of direct na het steigeren met vier benen aan de grond staat. Ach ja, zo'n huppeltje is ook erg origineel... :mrgreen:
Voor wie wil weten waarom we zo werken, dit is de link naar de website van de bedenker, Alexander Nevzorov. Zo ver zijn wij nog lang niet, maar het kan nooit kwaad om grootse idealen en dromen te hebben...