Gisteren weer een wedstrijdje gereden.
Eerst gewerkt tot half 11 toen als een speer naar stal om mio klaar te maken en richting de capelse manege in capelle a/dIjssel gegaan.
Het was echt mijn dag hahah
eerst zat ik er te vroeg op omdat ik de verkeerde tijd in mijn hoofd had
pff toen ging ik losrijden jeetje wat waren die bak zwaar, mio had het erg moeilijk.
Zijn galop is echt nog een punt die beter moet gaan worden en thuis gaat hij nu heerlijk maar hier kwam hij door de mulle bak echt niet goed weg, wat leverde in wat gespartel.
daarna richting wedstrijd baan pfff ook zoo zwaar.
1e proefje ging redelijk, eindelijk een x redelijk stappen wat voor hem heel goed is, galop moeilijk, 1x verkeerd aangesprongen wel gelijk hersteld. Kortom een redelijk proefje
2e proef hahah Mio was het spuugzat, het begin ging nog wel tot de galop, hij sprong huizenhoog aan en werd ontzettend heet,
gewoon rustig door gereden, daarna stap ook te heet toen weer aandraven toen zagen we een vogeltje oeeej das eng, en braaf galopperen dat hij kon
weer netjes terug genomen, hand veranderen middendraf ook in galop maak een ophouding toen dacht mio dat stop ik ermee en ga ik spartelen , en lag ik natuurlijk helemaal dubbel en bij het afgroeten dacht hij zo adios ik ga eruit aan stilstaan doe ik niet. ik kon het hem niet kwalijk nemen dus ach verwachte er niks van.
lekker wat gegeten en daarna prijsuitreiking.
Jaaa had toch 1x winst 183 voor de 1e proef en 177 voor de 2e
wel weer mooie plaatjes geschoten dus hier zijn ze dan.
Ik doe het niet
en toch even spartelen
nee baas dat linkerbeen voel ik niet ow ja toch wel wat nu dan weer spartelen
en de proefjes
1e proef
2e proef
ja de enge vogel
en klaar lekker belonen hij was toch braaf, alleen werd hij wel sterker waardoor ik mezelf teveel uit het zadel laat trekken, word hard aan gewerkt.

Wat een lekkerding toch o0k hea.
Ziet er netjes uit en gefeliciteerd met je winstpunt