Ik had dus vorige week zondag (de 23e volgens mij....) een wedstrijd, het was de eerste buitenwedstrijd, eerste keer nieuwe proefen en eerste keer L2 dus helemaal nieuw voor mij en giedon. ik heb 1 mooie foto, en 2 foto's waarij het een beetjke apart is.. bij de 2e foto is een sta moment maar ik sta wel heeeeeel raar.. is momentopname
bij de andere foto zie je heel duidelijk dat mijn linkerhand hoger is en dat ik naar me toe werk en niet van me af... aan m'n houding etc. word gewerkt, tips zijn welkom doe wel een beetje aardig 
daarnaast heb ik wat foto's van mensen die ik ook nog ken, vriende en vriendinnen etc,,,

maar eerst GIDON:

mag iets meer met ze neus voor de loodlijn en iets meer over ze rug.. ik meer naar vorenzitten en benen meer naar voren.

nou ik sta & kijk een beetje heel apart denk niet dat ik normaal zo sta zit.. me benen moeten meer naar voren

zij het al over me handen.. ook me rug wat meer naar voren
nou nu een foto van Gayle & Lotte [L2] (mijn concurentie, allebij een keer eerste en allebij 1 winstpunt!!
) moeten nog 2 puntjes!! zet em op gayle!! 

en nu Gayle & lotte [L2] samen met Fleur & Everest [L1]!!

Nog even 1 ding over gidon. ik heb hem net naar de tandarts laten gaan en daar bleek dat hij inmens grote haken had, hij liep dus al een hele lange tijd met pijn in z'n mond rond. en ik vind het echt ongelovelijk dat hij dan nog zo loopt!!! hij is gewoon met pijn z'n best blijven doen... ik ben zo blij dat hij nu geen pijn meer heeft!!
Gidon ik ben ZOOO Trots op je!!
veel succes nog in de L2

)