De eerste ronde mocht ik als laatste een rondje springen op Eagle. Een klein wat ouder schimmeltje, wat duidelijk verzot was op springen. Gevolg: een begin-halve-pirouette op de bel en een eindsprint na de finish met als enige rem de muur

De hindernissen zijn extreem laag voor ons L-springen (normaal gesproken beginnen wij op 60 cm), maar de manegepaarden daar mochten niet hoger springen omdat ze niet gewend zijn te springen. Vandaar het überschattige miniparcoursje

En hierna volgde de spurt, met als rem de muur rechts achterin
Maar wel foutloos en voor de stijl de hoogste punten, dus door naar de halve finale! Ditmaal mocht ik op Lady, ook al een klein peerd en bekend springscheurijzer 
Hindernis 1 was dan ook een misser, maar we zijn er heelhuids doch allesbehalve charmant overheen gekomen
Ze had met springen wat weg van een hert
En weer foutloos met de hoogste stijlpunten dus door naar de finale! Dit keer op een eigen paard, Radina. Dat bleek een erg leuk paard te zijn, lekker parcourtje gesprongen

Hier zijn niet zo veel foto's van gemaakt want fotografe Fleury vond het zó spannend dat ze steeds misknipte
Gelukkig wel nog een paar leuke 
Groeten

Deze hindernissen beginnen wat op hindernissen te lijken

Helaas een balkje op hindernis 8, maar aangezien mijn tegenstandster óók 1 balk had ging het om wie het snelst gereden had. Ook dat lag dicht bij elkaar, maar en ongeveer 1 seconde verschil was ik tweede
(Gefeliciteerd Kimmb
).
En natuurlijk gefeliciteerd met de resultaten
Dat was bij het springen wel anders