Dit zijn een paar stills (dus ze zijn niet zo scherp als een foto

Haag, die deed hij echt heel fijn.

Dit dakje daar was hij wel errug enthousias over. Hij had een iets ander idee over het tempo als ik

En dan de beruchte greppel. Hij had er geen zin in

Gelukkig kreeg ik hem er later wel door, achter een ander paard aan.

Kleine picknicktafel waar hij ook erg heet op werd.

En deze ging echt heel fijn. Zit een gat onder, maar dat kunnen de paarden niet zien.

Waterinsprong. Hij wordt altijd heel blij bij het water, want dat vindt hij geweldig.

Op deze hindernis had ik ook wat moeite. Het is een soort huisje waar je doorheen moet springen (zie je niet goed op de foto). Dus ik erheen; kop een beetje erop, en sporen eraan. Vlak voor de hindernis kwam hij heel erg terug; nog een beetje de sporen eraan en toen ging hij vanuit stilstand. Deze foto is van de tweede keer, en toen ging hij er heel simpel over.

Dit was wel een overwinning voor mij. Op de foto ziet het eruit alsof deze picknicktafel maar 50 cm is. (Please, voor de anderen die daar getraind hebben... jullie gaan me toch niet vertellen dat hij ook echt maar 50 cm was he? Ik was zo trots dat ik deze gedaan heb

Het was een erg leuke training. En ook fijn dat ik weer eens opnames van mezelf heb. Nu zie ik dat ik nog steeds teveel voor het paard uitzit op de sprong. Kan ik daar lekker in de springles aan verder werken.