Vandaag les met Nike gehad, ze was erg druk en vooral doordrammerig. Ze wou absoluut niet langzaam stappen/draven/galopperen en als ze der zin niet kreeg huppa koppie omhoog, en proberen bit vast te pakken enz. Echt in een klierbui.
Vandaar dat het er dus ook niet goed uitziet. Het was ook de 1e keer dat we daar in de wei reden.. wat ik dus ook echt niet fijn vond. Er zitten best wel wat oneffenheden(kuiltjes) waardoor Nike nog wel makkelijk struikelt en ik haar moest helpen met mijn benen. Maar Nike wou alleen maar hard. Heb haar bijna de hele tijd moeten tegenhouden, terugrijden enz. en daarbij gaat ze nog altijd metter koppie de lucht in. Behalve bij een overgang naar een hogere versnelling

Tips en commentaar is welkom, heb wel graag dat je er dan ook bijzegt hoe ik dat beter kan doen of veranderen als ze zo druk aan het doen is.

Agja, beestje was dus wild. Hopelijk gaat het morgen weer een stuk beter! (komen ook weer foto's) Nu heeft ze der energie kwijtgekunt hopelijk..

En toen was Nike best wel moe:

Ik zoek trouwens een andere lesgeefster. Deze lesgeefster vind ikzelf niet fijn bij de manier hoe ik wil rijden en denk.
Dus als iemand er wel iets in ziet.. laat het horen