Hij heeft al wel 4 keer onder de man gesprongen, voor het eerst op vreemd terrein, was dus super spannund
Hij vond het gaaahaaf, hij was helemaal in zijn element. Ook vond hij sommigen dingen best eng, voornamelijk tijdens het losrijden, hij heeft nogal wat angst voor andere paarden
maar alles ging goedEerste parcours 4 x geweigerd maar de rest superbraaf gesprongen, het tweede parcours wassie niet meer te stoppen
en heeft alles genomen wat op zijn pad kwam...... Tussen de twee parcoursen zat een lange tijd dus van de nood een deugd gemaakt en even het Delfste Hout ingegaan om over de ruiterpaden een lekker lang stuk recht uit te galopperen........ wat meneer helemaal geweldig vond.
Al met al een leuke geslaagde avond, en ik, ik voor een ben heel tevree over mijn grote, toch soms wel kleine, meneer
Hij wordt gesprongen door Joyce, Joyce is een meisje van stal die gewoon super handig is daarin...... ik daarin tegen ben een spring kneus
en zoals ik heel hard altijd roep, green and green makes Black and bleu....... brand ik daar dus mijn vingers niet an
Ik hou het wel fijn op buitenrijden en dressuren........ niet dat ik daar veel van bak, maar das een ander verhaal.Komen ze

Zo zag het er van mijn kant uit

euh, euh JOYCE euh....... er lopen hier allemaal pooownies!!!
Ik euh, vind het wel spannund hoor Joyce!!
dat kruisje kan ik hebben, dat kruisje kan ik hebben..... zullen we Joyce???
even stoer doen
Ikke ben echt niet de eerste de beste...... ik ben wel de grote meneer Toronto
..............
.............. die ook gewoon heel stout kan zijn...... alleen kom ik er helaas niet altijd mee weg
Heb ik van mijn opa
even wachten voor we de baan in mogen....... voor de kenners, zoek de tong
In de baan wordt je natuurlijk NOG 10 cm groter
Ik kan niet EN foto's maken EN een live verslag uitbregen dus voor foto's in de baan moet je toch echt even wachten tot Ineke2 online is
Kijk, doe je heel hard je best om een hele grote stoere vent te zijn he, ik bedoel........ je laat je zien, je hinnikt behoorlijk..... je daagd de dames uit....... en dan maken ze zo een plaatje van je........ waar gahaaat het heen in deze wereld
Ojaaa, mocht ook nog even beentjes strekken in het Delfste Hout..... maar das pas gaaf, lekker over een ruiterpad lang teugeltje lekker gallopperen....... daar wordt je toch zoooo relaxed van

Toen moest ik nog een keer, maar eerst met zijn allen de baan in voor de spelregels..... vond het eigenlijk best eng...... maarja, wat mot dat mot
Dan rest je niks anders dan als een volleerd springpaard in alle rust alles maar aan te kijken, en al die mensen voor gek te verklaren.
Als jullie het niet erg vinden ga ik nu slaaahaapen, ik heb denk ik wel een dag of wat nodig om al die nieuwe indrukken te verwerken
Note van het baassie......... baassie is trots

Wat een heerlijk paard...die uitdrukking op zijn koppie als hij daar in de binnenbak staat!