VeertjeV; lijkt braaf.. ut goede woord
Zo rustig/braaf is ze niet hoor. Buiten al helemaal niet.
Deze neusriem geeft bij mijn weten meer druk op de neus. Nike wil nogal erg snel te hard gaan dan moet en is niet goed meer terug te nemen vooral als ze wat frisser is. Ik probeer vooral op de zit terug te rijden met teugelhulp erbij. Doordat deze neusriem dus wat meer druk geeft op de neus is ze waarschijnlijk makkelijker tegen te houden/terug te rijden. Wat ook zo is heb ik vandaag gemerkt
Buiten is ze meestal superdruk, vooral als ze een keer heeft mogen galopperen. De teugels zo kort mogelijk nemen en moeten blijven trekken of doen om haar tegen te houden/rustig te houden vind ik dus niet zo'n goede manier.(ieder klein beetje ruimte dat ze krijgt pakt ze direct en verhoogd der snelheid als het kan) Niet dat dat allemaal kan verbeteren door deze neusriem, maar het helpt wel. Voor de rest gaan we verder zoals ik al aan het doen was.
(oefenen, oefenen en nog eens oefenen)
j0mMy; haha ik heb der nu 4 bijgemaakt 
ChingYi; en jij die van mij 
love_FlAmE; van een enkel filmpje kan je niet opmaken hoe de pony in het echt is
Mensen kunnen ook alleen goede/betere filmpjes erop zetten en dingen voor je achterhouden(ik doe dat dus niet, maar het kan wel).
En dit rijden is eventjes wat hobbelen, niet echt rijden/werken.
Ik zie dat de meningen verdeeld zijn van of het Nike staat of niet enz. Ikzelf vind het wel leuk, in het echt meer dan op de foto's 
Vandaag gaatjes bij kunnen maken, nu is ie zo. Al een stuk beter.. let niet op ut te grote oornetje