Mijn vriendin was hier van donderdagavond tot vandaag.
En ze wou graag eens leren paardrijden dus zijn we vrijdag naar mijn verzorgpaardje gegaan en mocht ze er eens op "rijden".
Bandido is al redelijk oud , hoe oud precies weten we niet maar we denken toch wel iets van 18 j .. Hij is al lang niet meer bereden geweest dus z'n conditie is slecht ( maar daar wordt aangewerkt!)
En oja! , vrijdag ging m'n vriendin er dus op maar ze had geen tok.
De mijne was té klein , maar ik was er 100 % zeker van dat we hier nog ergens een tok in huis haddn die veel te groot was voor mij maar die kon ik nergens vinden.. dus heb ik er m'n vriendin maar 10min. opgelaten vrijdag ... dus daarover hoefk geen commentaar te hebben..
's Avonds hebk dan nog eens héél goed gezocht achter die tok en ik heb hem uiteindelijk gevonden dus toen zijn we zaterdag terug gegaan naar Bandido en kon m'n vrienden er langer op rijden

Voor dat ik m'n vriendin erop liet had ik er natuurlijk eerst meegereden..
En ik nam m'n vriendin ook aan de longe...maar daar heb ik dus geen foto's van maar ik heb haar dan ook wel eventjes losgelaten en toen heb ik een paar foto's genomen ..
En over haar houding, tjah...

Noujah genoeg gel*lt hier de fotos:
Ik moest telkens herhalen dat ze haar hielen naar beneden moest drukken en haar handen laag moest houden

Om uit te stappen ben ik langs een wegeltje gegaan waar er geen auto's zijn... maar m'n vriendin wou er eens op voor de foto , dus mocht ze er heel vlug eens opzitten voor de foto en toen hebben we weer gewisseld

En dit was dus de zaterdag mét tok !
En toen nog wat foto's met mij erop:
* Hij loopt niet echt actief...hij reageert ook niet goed op je benen , maar daar wordt echt hard aangewerkt!*
Ik had net aangesingeld

*Ooit al van rechtzitten gehoord

En nog een hoofdfoto:
En daar verder in de stallen stond er echt zo'n Cute beestje :
met een stel ezels:
Ik met dat cute beesje en met een ezel

Nou wat vinden jullie ervan

En als je toch zo nodig commentaar of tips wilt geven , hou het dat vriendelijk

doeeii xxx