ohh we hebben kuikentjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

ohh we hebben kuikentjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:12

na 20 dagen lang wachten zijn vandaag de eerste kuikentjes uitgekomen. ik heb er 2 gezien, echt zo schattig.
het is de eerste keer dat we een kip bevruchte eieren uit hebben laten broeden en waren dus heel benieuwd of het wel zou lukken.
nou 2 zijn er dus al uitgekomen, hopelijk komt morgen de rest uit want dan is het pas 21 dagen.
zijn het geen dropjes, ik hoop dat de foto's werken, anders even laten weten, ik kreeg endoria niet geladen dus moest ik het anders doen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[/img]


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 21:30

ag wat een schatjes, ze piepen zeker lekker hard en vaak Haha! }> Tong uitsteken

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 22:10

Wat een droppies he Lovers Mijn kippen hebben op het moment ook kuikentjes. 2 moeders hebben 4 kuikentjes *LOL* En dan heb ik er nog 18 in een hok zitten waarvan de moeder ze al verlaten heeft. En het leuke daarvan is, is dat als ze zo jong zijn en de moeder heeft ze al verlaten, dat ze heel erg op je handen gericht zijn. Ik ga wel eens krekels en sprinkhanen vangen voor ze en als ik ze dan in het hok gooi dan is het 1 groot feest. Iedereen loopt dan kriskras door elkaar heen te rennen met een krekel in z'n snavel *LOL* Prachtig om naar te kijken.
Heel veel plezier met de nieuwe kuikentjes. Ik weet hoeveel plezier ik er altijd aan beleef Knipoog

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-02 19:02

ik heb vandaag 4 kuikentjes kunnen ondekken. of er nog meer komen????
er zijn 3 geel achtige (geel met bruin) en 1 zwartje.
ze zijn echt heel erg grappig, vooral toen ze voor het eerst kuikenvoer gingen eten, ze probeerden ook elkaars teentjes op te eten haha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 66 bezoekers