Zaterdag heeft een vriendin van mij wat foto's gemaakt van Laros.\ Zondag hadden we wedstrijd. Laros is een 13 jarige Bustron x Symfonie x Doruto, we rijden M. de foto's staan door elkaar. Wat een hoofd trek ik Ik geloof dat ik hier een wending om de achterhand wou voorbereiden.
Commentaar is welkom! maar houd het leuk ik heb wekelijks les en regelmatig begeleiding
Daarna heeft Yvette hem ingevlochten voor de wedstrijd!
Ziet er goed uit! En Laros is ook gaaf, maar dat wist ik natuurlijk al Mooie vlechtjes ook trouwens
En sissie is ook liev Wanneer komen er Sissi foto's? (en sprits en uniek en van rebecca en van ires en zires en van salty enenenen Volgens mij moet ik gewoon weer eens langskomen om paardjes te aaien )
leuke foto's hoor!!! je kent mij waarschijnlijk niet meer of vaag, maar ik ben het zusje van iris, die joy van jou heeft overgekocht. en ik wilde even kwijt dat het nog steeds erg goed met hem gaat!!!! ben echt heel blij dat hij nu bij ons is! vooral voor iris, die heeft echt een maatje gevonden ! groetjes talitha
Doerakje: Ik ben nog steeds erg blij dat Joy naar Iris is gegaan. Ik had geen beter baasje voor hem kunnen bedenken. Vief: Misschiem maakt dat de foto wel leuker!