Nike & ik @ rijden > wedstrijdje??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Nike & ik @ rijden > wedstrijdje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 00:19

Na gisteren echt een superdag gehad te hebben.. hebben we vandaag een kl*te dag met rijden. De eigenaar van Nike kwam even kijken en wat filmpjes maken en was zo dom aan het doen dat Nike ging stressen en druk doen, waardoor laterna ik een beetje kwaad werd(niet op Nike gelukkig voor der ) en dus ook ging stressen. Toch maar doorgereden en probere der wat beters van te maken. Terwijl ik toen echt een slecht gevoel had vallen de filmpjes/stils toch nog wel mee. Had een stuk erger verwacht
AfbeeldingIk probeerde een goede volte te maken
AfbeeldingEven der achterbeentjes wat 'stimuleren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ohja.. ik reed met me schoenen(Nikies) op Nike( ) omdat ik voor en na het bij mariska en nike zijn nog kranten moest doen wat niet lekker loopt op laarzen(die half kapot zijn) en voor een keertje is het niet erg. De laatste tijd zit ik snel naar voren, als ik meegeef met mun handen gaat me bovelichaam ook naar voren. Word aan gewerkt + aan mun tenen naar binnen&hakken meer uitdrukken.
Laat maar horen... oehw.. bedenk net een vraag. Kennisen vinden dat Nike en ik best eens mee kunnen doen aan een wedstrijdje. Wat vinden jullie? eerlijk a.u.b.

edit: oehw filmpjes vergete
http://www.youtube.com/watch?v=hKyaNMGXZTk drafje linkerhand

http://www.youtube.com/watch?v=lC_WH3nWDqk Nike stout
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 19-03-06 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt

bowena_84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:27

Jezus wat een verschil Helemaal te gek Ziet er super netjes uit!!
Zeker wedstrijdjes!

EvelijnS

Re: Nike & ik @ rijden > wedstrijdje??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:31

Netjes hoor Pat!

horses_freak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:32

jaaaaa wedstrijdje!

chocky84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:33

Volgens mij kan je zeker meedoen aan wedstrijden! Alleen mag je je handen nog wat hoger houden (maar dat is mijn mening )

Sammiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:36

Handen meer dragen
Vóóruit kijken

Verder vind ik dat het er ontspannen uitziet!
Je gaat echt goed vooruit!

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 00:57

dankjulliewel
idd. handen mogen hoger. This heel lastig, op de manege moet ik me hande lager houden, en bij Nike hoger (steeds dat omwisselen en doen vooral)
Ben altijd naar Nike aan het kijken, kijk ik naar voren dat gaat ut rijden heel raar. Maar ik ga der wel op oefenen, het moet kunnen

Was net nog even de foto's aan het kijken, en ik erger me er echt heel erg op dat ik vaak op het verkeerde been rij! Maar ik kan ut gewoon niet zien of voelen..hoe hard ik ook probeer :s

_Piccolo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:59

Vooruit kijken , handen meer omhoogjes (niet te veel ma iets)..
mijn mening --»» ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike (lief paardje zo te zien) die hangst gewoon soms met d ekop na beneden .. maar dat is mijn eigen mening en daar valt niet op in te gaan ..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .

_Piccolo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 00:59

maar je kunt zeker op wedstrijd gaan !..

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:05

B is van begineling en je hoefd dan toch niet meteen je paard aan de teugel te hebben? comentaar is al eerder gezegt leuke foto's

Boelles

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:13

Ja, cker het proberen waard tog?!
Ziet er wel goed uit.

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:45

Gewoon proberen !

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:48

Ziet er heel netjes uit.. WEdstrijdjes gewoon proberen

luvlambiek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 10:54

wel doen joh een wedstrijdjes
wedstrijdjes zijn altijd wel goed,, ook al gaat het helemaal mis,, krijg je er wat ervaringen mee en kun je ook zien waar je aan moet werken, mischien dingen die de jury wel zien maar jij niet

beukiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:01

de laatste foto's zien er wel goed uit hoor..
De filmpjes ook maar je gaat zo HARD!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:31

Zier goed uit patty!! Probeer wel voor je uit te blijven kijken. Ik denk dat als je dat doet je schouders ook netjes naar achteren hebt. En voor het totaal plaatje net ietsje mooier!!

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:40

schouders naar achteren, en af en toe heb je je handen iets te breed. Zeker een wedstrijdje proberen

monsera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 11:49

_Piccolo schreef:
ik vind hem niet aan de teugel lopen een beetje jaah .. maar aan de teugel lopen dan loopt die helemaal met de kop rond en deze nike

..probeer hem te ontspannen zodat die ronder gaat lopen .

Waar zie jij dan dat hij niet ontspannen is???

Hij is juist heel ontspannen en geeft op sommige foto's zeer mooi na en dat is heel wat anders dan aan de teugel rijden.Waar jij dan waarschijnlijk mee bezig bent.Ik zie 10 keer liever deze foto,s

Ik vind het er heel fijn uit zien er kan zeker nog wel wat verbeterd worden maar je bent echt goed bezig zo.Als je hem zo mooi laag en rond rijd rek je de hele bovenlijn van je paard op.Lekker zo door rijden dus.

Tinkebel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:28

Ziet er weer lekker ontspannen uit Patty
De kleine dingen die je houding perfect gaan maken weet je al, dus daar hou ik mijn mond over . Verder vind ik hem heel lekker voorwaarts lopen, maar misschien kun je hem íets meer terugrijden in tempo, zodat hij de tijd heeft om z'n passen mooi af te maken. Dat betekend niet dat hij sloom moet worden, of elke keer in dat lagere tempo moet lopen, maar voor je wedstrijd is het denk ik een netter gezicht Thuis kun je lekker schakelen tussen dat wat langzamere tempo en het tempo dat je op de filmpjes hebt
Echt toppie meid, je gaat weer hard vooruit

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:41

Godsamme Patty, wat zijn jullie óntzettend vooruit gegaan
Mijn grote complimenten!

En zeker een wedstrijdje doen!

Lisjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 12:45

Wedstrijd zeker!

Nike loopt netjes ontspannen !.Over je houding hebben ze al alles gezegd dus dan zwijg ik maar over

Nyncke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:15

friezenluver schreef:
B is van begineling en je hoefd dan toch niet meteen je paard aan de teugel te hebben?
Volgens mij is dit een hardnekkig misverstand, want ik hoor het veel mensen zeggen. Maar ook in de B moet een paard netjes ontspannen 'aan de teugel' kunnen gaan. Zo niet, dan zul je dat zeker in je punten terugzien.

Maareh... dit ziet er prima uit hoor met Nike! Wedstrijdje kun je altijd proberen, is leerzaam en een leuke ervaring voor jullie allebei . Zet 'm op hoor!

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 13:45

steeds als je nieuwe foto's hebt is er weer verandering..in zeer positieve zin dan he!! knap hoor jullie zijn een mooie combi en ik zou zeker een wedstrijdje gaan proberen!

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 14:43

Hey Patty!
Ik zou ook gewoon een wedstrijd gaan proberen hoor
Ik vind ook dat Nike er lekker ontspannen uitziet, mooi

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-06 15:55

Zooww wat een leuke reacties! Iedereen bedankt!
_Piccolo; idd heb je gelijk in, Nike vind/vond het heel moeilijk om op een goede manier naar beneden te gaan. Ze is eerst dan ook in de krul gereden(bij mijn weten...) en als ik haar naar beneden vraag is het eerste wat ze doet een valse knik aannemen. Dat probeer ik eruit te rijden door laag en rond te rijden. Maar dit vind ze dus erg moeilijk. Stofzuigen doet ze wel, met ur hals recht. Maar rond en laag niet, al ging ze eergisten heel goed! Gisteren jammer genoeg niet maar ik werk eraan. Ontspannen probeer ik haar trouwens wel te houden. Lukt niet altijd helemaal(strestbeest komt der nog welus in boven maar over het algemeen is ze toch altijd wel ontspannen.

beukiej & veraA; Nike's specialiteit hard gaan. Normaal, als het goed gaat is het tempo ook heel wat langzamer(gelukkig) maar we waren beiden aan het stressen en Nike laat nog welus de rem kapot gaan

Jammer genoeg.. zal echt wedstrijdjes er niet inzitten Daar zijn mijn ouders te lui voor ( ) (en dan zou ik alles ook zelf moeten betalen maar dat heb ik er wel voor over) Al mag ik misschien.. als er hier in de buurt iets is waar je geen startkaart enz. voor nodig hebt een keertje iets proberen.
Volgende week is zo'n wedstrijd.. maar mam heeft geen zin.
We hebben ook geen trailer, maar die is wel te lenen/huren. Wel erg leuk dat jullie vinden dat we wedstrijdje(s) moeten proberen