Het begon al goed

Replay erin, en er net zo hard weer uit. Dus het was snel de klep dicht doen zodat hij er niet meer uit kon.
De voorstang (of hoe noem je dat

Maarja, hij stond erin en we konden op weg.
Daar aangekomen was hij heel braaf, kijkerig wel, maar niet schrikachtig. Bij het vorige oefenparcours weigerde hij een aantal keren bij het inrijden en was erg afwachtend (ik ook). Nu weigerde hij geen 1 keer en deed het super, was weer zichzelf

Ik heb twee rondjes gesprongen, 1x 80:
Deze heb ik in draf gereden, liever in draf gecontroleerd dan in galop niet gecontroleerd, dus vandaar dat ik daarvoor gekozen heb. Het zijn stills uit een filmpje, niet zo duidelijk, mn vader is er niet zo goed in

Hoezo zenuwachtig

Even goed alles bekijken

Dit was als ik het goed zie hindernis 3
1 dunne en 1 dikke kont

Hindernis 4 a

Opgefokt koppie

Het resultaat, 1 weigering op nummer 7 Waardoor ik tegen het zijbord aan knalde en er bijna afviel

Toen het 2e rondje, 90 cm. Daar alles op 1 hindernis na, was even de controle kwijt, dus weer terug vinden, uit galop genomen
Jaaaa springen

Op mn kont zitten

En dan zijn je teugels te lang in maakt hij weer een sprint naar de volgende sprong wat dus niet de bedoeling was

Enige springstill van de 90 cm

Resultaat, geen weigering, geen balk, foutloos

Echt een stuk beter dan vorige keer! Toen was ik erg gespannen, hij, en het was een oefenparcours waar je ook uitgebelt kon worden, dus 3 weigeringen op sprong 1. Ben trots op Riepje