paarden van de manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

paarden van de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-02 19:09

Ik heb fotos van de paarden en ponys gemaakt die op de manege staan waar mijn broertje rijd. (en ik 2 jr gereden heb, ik heb er vrij veel geleerd). Het is een soort van free-style (klaus ferdinant hemfling, emiel voest enz) manege. Je moet altijd eerst even 'grondwerk' doen met het paard wat je aangewezen krijgt en daarna mag je gaan rijden zonder hoofdstel en zadel (alleen een shabrakje met een soort dekensingel) Je moet sturen met je benen en je zit. Je hebt bijna altijd prive-les, bij uitzondering met zn tweeen.

Dit is het paard van de eigenaresse. Hij heet Jonathan en het is een (kwpn?) hengst van een jaar of 10.
Afbeelding


Dit is Plekkie die ligt te slapen. Dit paardje was eerst altijd bijna elke week voor mij gereserveerd Lachen. Het is een merrie, ras weten ze niet. Plekkie heeft een zusje en die heet Vlekkie.
Afbeelding

Vlekkie (Plekkie's zusje) aan het lopen in de buitenbak.
Afbeelding

ff loeren...Ze had eerst iets aan dr oogje, dus moesten ze de voorpluk afknippen.
Afbeelding

Dit is Bella, merrie, een friesxdraver van 5 jaar. Bella is een pensionpaard, maar soms wordt ze ook gebruikt in de les. (het meisje waarvan ze is geeft dan les).
Afbeelding

Tanja, het oudste paard van de manege. Het is een Fjorden merrie van 28 jaar. Ze loopt nog maar 2x in de week mee. Tanja heeft een hele tijd geleden een merrie veulen gekregen, maar die zal nu ook wel weer een jaar of 17 zijn..
Afbeelding

Tanja dichtbij, ouwetje he? Lovers
Afbeelding

Dit is het ''veulen'',Borga.
[img]http://www.endoria.net/upload/index.php/1244001124 [/img]

Gloria, fjordenmerrie, heeeeel eigenwijs... }>
Afbeelding

Alko, halfingerruin, 7 jaar. Hier had ik hem net weggeduwd omdat ie de hele tijd met zn neus in de digicam hing... Clown
Afbeelding

Sandra, fjordenmerrie en dribbelkont Knipoog Ik ben niet zo weg van dr.... leeftijd? Al sla je me dood Haha!
Afbeelding

Emma. Een kruising haflinger en nog wat. Het is een merrie.
Afbeelding

JELLUUUHH!!! hengstje. Dit is mn lieverdje Kwijl Hij is nog heel jong en hij staat dr nog niet zo heel lang.. Hij heeft ook een broertje, die is iets ouder maar die bijt! Frusty
Afbeelding

Broertje van Jelle, Appie. Lange manen heeft ie he?
Afbeelding

En geen topic van itp is compleet zonder mn eigen schatje! Lovers Haha! Schijnheilig

Afbeelding


Groetjes [**]
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 08-05-02 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 19:18

stoere foto's, zoals ik al zei; die eerst vind ik gaaf!en jelluhh Lovers

en bruno heeft zich flink vies gemaakt zie ik Tong uitsteken

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-02 20:39

Heej Fonnie!

Coole foto's! en die hengst ''jonathan'' Kwijl

Groetjes Debbie