Jaa, want nu mag ik eindelijk es gaan te springen met Nike! Vorige week had ik al een keer met haar gesprongen alleen wat lager. Nike kan goed springen(heeft eerst ook concour gesprongen) maar doordat ze iets heeft gekregen en kreupel is/was geworden mocht ze niet meer springen. Ik mag dus met haar springen nu. (voorzichtig aan) en als ze dan de dag erna nog goed loopt is het goed en mag ik vaker met haar springen. Zo niet, jammer maar geen springen meer dan.
Eerst natuurlijk losrijden, ik reed nu in een andere wei dan waar ik normaal rijd en dat is ook even wennen. Nike had vandaag niet zo'n geweldige zin om te zakken voor dus ging dat ook weer wat moeilijker
Ben nu ook veel bezig met proberen der achterbenen der beter onder te krijgen en ut gaat daarmee ook steeds beter!
En Nike vond ut nodig om als ik haar tikte met de zweep te gaan bokken 

En toen ging ik proberen om der buitenbeen der wat beter bij te krijgen want die gebruikte ze net niet genoeg 
Dat lukte wel maar toen ging ut voor even mis 

En zie hier de uiteengelope mesthoop

Netjes! Nu ik nog 
Toen ging Nike weer even Arabier-achtig doen
Balkjes draven

En de eerste sprong.. die direct mis ging 
2e ging beter

En iets hoger, waarbij Nike raar deed en bedacht dat ze de grond wel even wou onderzoeken 

Ik weet dat mijn houding bij het springen niet echt geweldig is. Ik moet soms meer meegeven, maar ik zet me handen al niet meer zo vast zoals ik eerst deed. Ook bij het gewoon rijden is mijn houding verre van goed, waarom ik niet altijd recht zit komt door mijn rug(heb iets aan mijn rug en daarbij ook last van met springen) maargoed, ik ben ook meer aan het proberen Nike goed te laten lopen dan te letten op mijn houding 
ChingYi, bedankt voor het meegaan, helpen en maken van de foto's!
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 27-02-06 23:17, in het totaal 1 keer bewerkt