Hierdoor zijn er alleen foto's van het losrijden en niet van toe Duvel echt lekker ging lopen. Kwaliteit van de foto's is ook niet geweldig, eerst stond Simone in de bak, maar er kwam nog iemand rijden die haar paard niet echt onder controle had, dus toen is ze maar buiten de bak gaan staan en hierdoor heb ik ze wat dichterbij moeten halen.
1:
Nog even aansingelen voordat ik opstap
2:
Hier zit ik net en geef ik antwoord aan een stalgenootje die me iets vroeg, Duvel geniet van het zonnetje. Het is net of hij een soort dubbele kol heeft, maar de witte vlek linksboven de kol is een kale plek, hij heeft zijn koppie ergens tegen gestoten
3:
Instappen (ik mag wel wat meer over Duvel heenkijken en rechtop zitten vanuit mijn schouder, wordt aan gewerkt, maar met losrijden lukt het meestal nog niet
)4:
Nog meer stap, ook hier weer recht blijven zitten vanuit mijn schouders, verder wel een mooi plaatje
5:
Drafje. Mooi sta moment
Ik begin met losrijden vaak wat lager en ronder, maar wel actief van achteruit en met niet te veel (lees: meestal weinig) druk op de voorkant.6:
Galopje. Op de achtergrond zie je de bouwplaats, waar de nieuw extra binnenbak en nieuwe kantine worden gebouwd. Ook hier heb ik nog wat de neiging tot naar voren vallen.
7:
Galopje linksom, hier zit ik al iets rechterop.
8:
Nog meer galop, oeps, beetje kapstoktenen en ik zit weer een beetje scheef vanuit mijn schouders.
9:
Stukje schoudervoor. Binnenbeen langhouden en rechtzitten!
Ik hoor het mijn instructrice gewoon zeggen als ik deze foto's bekijk.10:
Van voren (let niet op mijn geconcentreerde gezicht)
11:
Lief koppie
Op de achtergrond nog het paard dat niet zo'n zin had, waardoor Simone maar buiten de bak is gaan staan.Wat vonden jullie ervan? Commentaar mag, maar dan wel graag opbouwend en niet afbrandend.

. Ik vond Duvel echt een stuk fijner lopen dan de vorige keer dat ik hem zag
.