Livingstone @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Derma

Livingstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 18:43

Vandaag even weer gereden met Livingstone. Had er erg veel zin in vanmiddag lekker zonnetje... maar toen kreeg ik visite en uiteindelijk zat ik dus pas om 5 uur op het paard, weg zonnetje
Nou ja toch nog even foto's gemaakt, maar ze zijn niet zo mooi geworden. Graag commentaar, maar wel een beetje aardig blijven. Ik vind het zelf al erg genoeg hoe ik erop zit...

1. erg jammer dat mijn hoofd eraf is , vind het verder een mooie foto
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5. Oh wat zit ik hier banketstaaf. Benen eraan en achterover
Afbeelding
6. Op de een of andere manier kan ik maar niet rechtop gaan zitten
Afbeelding
7. Ook een halve
Afbeelding
8.
Afbeelding

Wat vinden jullie? Lijkt het wat of is het bagger? Hij loopt iig fijner als een paar maand terug maar ik zit er dus nog op als een aardappelzak.
Hij mag zijn achterhand ook wel wat meer gebruiken vind ik.

SanJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 18:58

Hi, ik kan niet heel veel zien want de foto's zijn vrij donker. Voor wat ik kan zien ziet het er niet onaardig uit. Je zit kan inderdaad beter, maar als geheel ziet het er wel ontspannen en rustig uit. Gewoon lekker rustig verder werken, neem de tijd om te leren, dan komt het allemaal wel goed denk ik zo.

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 20:23

Niemand meer?

Emma87

Re: Livingstone @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:25

hahah het word steeds donkerder, zie je goed de volgorde.

Vind het een mooi paardje hoor!!Ziet er goed uit

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:26

Ach; je zit.. pfff breek me de bek niet open! Jij zit tenminste recht en leunt niet meer op links of op rechts. Je zou inderdaad meer op je billen moeten zitten. Door je benen er aan te houden, word je al meer in deze houding gedwongen.
Het is een leuk dier.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 20:58

ik help even:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ziet er best netjes uit hoor

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:04

Ik vind het er net jes uitzien hor:)

Leuk paardje ook!

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 21:20

Goh ik had een stortvloed van commentaar verwacht. Loopt over de schouder weg, rechtop zitten, achterhand meer eronder, etc.
Ik had gevraagd om aardig te blijven, maar dit is wel heeel erg aardig
Bedankt voor het positieve commentaar, ik kon wel een opkikkertje gebruiken. Wat meer zelfvertrouwen zou ook goed zijn voor mijn houding. Hollybolly bedankt voor het oplichten van de foto's, hoop dat ze nu wat beter te zien zijn.

Emma87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 21:35

aah jaah nu zie ik ze beter! Het lijkt of hij er flink de pas in zet? Of momentopnames?

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 21:46

Op de eerste foto (van Hollybolly) was ik een stukje aan het verruimen. Verder mag het tempo wel iets lager maar omdat hij dan snel spant rij ik hem liever iets meer voorwaarts en dan weer terug. Maar hij loopt dus (meestal) niet onder me vandaan. Mijn moeder vind hem ook altijd mooier lopen als hij iets harder gaat en maakt dus ook dan foto's ipv als hij lekker rustig ontspannen loopt haha.

Derma

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-06 14:22

Zit nu op me werk even te kijken, zie nu dus ook pas hoe donker de foto's zijn. Op me laptop thuis viel het wel mee, maar het is dus geen wonder dat jullie niks zien. Sorry voor de onduidelijke foto's.

Hollybolly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:30

geef niks hoor ze zijn nu wel een stuk beter vond ik ook.... je mag inderdaad wel meer naar achteren zitten, maar vind het voor de rest niet erg uitzien. de mijne gaat soms nog harder en ik zit ook naar voren op sommige momenten. dus werk daar maar aan, en ik ben benieuwd naar het volgende topic. mooi paard