HIERONDER STAAN BOEL FOTO"S
10 februari was het dan zover, smiddags prosper ingevlochten en gewassen want savonds waren de overijsselse kampioenschappen in Haaksbergen. op de kringkampioenschappen werd ik reservekampioen dus mocht door naar de overijsselse.
om ongeveer 6.15 uur vertrokken we richting Haaksbergen en om ongeveer 7 uur- kwart over 7 waren we er.
we moesten parkeren in een weiland en moesten een heuveltje op, en het was best glad (je raad het al), we zaten vast, de wielen van de auto draaiden als een gek in het rond, maar we kwamen maar niet vooruit. Hup, de auto uit en drukken
gelukkig waren de mensen naast ons ook zo aardig dat ze even hielpen met drukken en jah hoor, het lukte. Toen we dus geparkeerd hadden, zijn we maar naar binnen gegaan, om te kijken waar ze waren. we waren wat vroeg dus konden nog mooi wat combinaties zien. daarna parcours verkennen en nog ff wat combinaties gezien. Toen werd het maar eens tijd om op te gaan zadelen, het was heel erg donker dus gewoon maar beetje opgezadeld en binnen wel ff gekeken hoe we hadden opgezadeld
, en alles weer beetje goedgelegd.Met inspringen was het best druk, (al die D-combinatie's waren eerst nog aan de beurt). Voor de rest ging het inspringen wel aardig goed.
Toen moest ik de ring in, het ging heel erg goed. we kwamen mooi bij de sprong uit en prosper lette goed op! (hij vond het ook leuk, oortjes naar voren
) Ik was foutloos dus mocht later de barrage rijden, nou die stond aardig aan de maat vond ik.Mijn zussen vonden het zo spannend dat ze bij elke hindernis wel wat zeiden ('schreeuwde'
)... De barrage ging ook foutloos en toen kwamen de punten, een 9 en een 9, een 8 en een 7,5, een 8 en een 7,5. Nou bij elkaar opgeteld en dat werd dus 111 punten! het hoogst van de hele dag! (van de hele B)en er moest nog maar 1 combinatie!, ik vond het best spannend, en wachte maar af. En toen riepen ze om dat ik dus Overijssels kampioen geworden was! Ikke vet blij enzo!
EN NU BEN IK DUS OVERIJSSELS KAMPIOEN INDOOR SPRINGEN 2006 KLASSE B-E (eigenlijk ook van de hele B, want ik had de allerhoogste stijlpunten). was heel erg blij, want het was pas mijn tweede springwedstrijd! (de kringkampioenschappen was namelijk mijn eerste springwedstrijd)
Nou toen de prijsuitreiking. moesten helemaal op volgorde binnenkomen enzo en toen kreeg prosper de sjerp om, (vond ie best wel spannend
) en kreeg een trofee overhandigt. En toen de ereronde gereden (was leuk
) en nog even wat foto's gemaakt in de manege. Toen afgezadeld en hop naar huis. (het was inmiddels al iets van half 12 ofzo). *ben toen zo dom geweest om mijn jas te laten liggen, en ben hem nu dus kwijt, mijn vaantje zat er ook nog in
*De volgende dag, ff alles weer opgedaan en toen ff wat fotootjes gemaakt, want dit mag natuurlijk niet ontbreken in mijn fotoalbum. en hier dus een 'kleine' selectie van de vele foto's (kon niet kiezen
)foto's staan niet op volgorde hoor!
de prijsuitreiking
na prijsuitreiking
thuis (volgende morgen)
(met de trofee)
(oogje dicht
)(klig dubbel
)*big smile*
*ff lopen*
sorry, voor hoeveelheid foto's, maar kon niet echt kiezen.
(en let soms niet op mijn hoofd)
prosper had er op het laatst ook geen zin meer in, vond het te lang duren (kan ik wel begrijpen, haha)
*Nu je hier toch bent, laat je ook ff een berichtje achter?