Arabische merrie in de buitenbak en @ springwork!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sophiee

Arabische merrie in de buitenbak en @ springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:10

Hoi, wij zijn Pepper en Sophie
Afbeelding

Afbeelding
Charming sta-moment

Afbeelding
Pasje voorwaarts

Afbeelding
Of je springt even alsof er een meter staat

Afbeelding
Pasje travers

Dit zijn niet alle foto's trouwens.

Oja, graag geen commentaar op:
* De bak, ik reed eerst in de binnenbak maar even 5 minuutjes buiten voor de foto's.
* Dat ik iets te groot ben, dat weet ik zelf ook wel.
* Over dat meisje die die balk vasthoudt, er kan niks gebeuren en ik weet zeker dat ze springt en niet over d'r heenrent ofzo.
Laatst bijgewerkt door Sophiee op 12-02-06 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanievs

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:12

Je kan helemaal niet zeker weten, dat het paard het meisje niet meeneemt. Ik vind het heel gevaarlijk en onverantwoord

_leonie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:13

Hahaha, jeetje, ik heb vét veel foto's gemaakt en jij zet er nog niet eens een 10e deel op? stoute Sophie toch
Maar wel mooie foto's hoor, vet perfect Goeie fotograaf zeker? Nee, volgende keer neem ik me eigen mee, dan worden ze echt veel te perfect
Zo jaloers op jou mooie dekje, wanneer komen je peesjes nou? Nouja, spreek jou wel weer

Xx_Marleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:13

lleuk paardje hoor en haha dat die er zo ver over heen springt

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:22

niet heel slim om die balk vast te houden??

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:24

ik vind het ook niet echt slim met die balk maarja..
verder leuk paardje!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:24

Pepperrr hier sprong die toch wel even wat beter dran hindernis 9 A hea Zou ik die foto's er ook nog even bij zetten

En sorry hoor, maar of een kind nou een balk vast houd of niet, ik heb wel ergere dingen op bokt gezien.

Sophiee

Re: Arabische merrie in de buitenbak en @ springwork!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:25

Ik herhaal:

Géen commentaar over de balk.

Dus als je dat dus toch wil doen ondanks dat het erbij staat, stuur je maar een PM ofzo.

Isabella_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:25

nou ik vind jou echt niet te groot!
nee idd. die balk vasthouden is niet slim.maar ja daar nu niet op reageren dat weet je zelf wel zeg je al! dus niet dat je heel bokt weer over je krijgt laten we het leuk houden!
dekje is ook leuk!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:26

Jaduuh schreef:
Pepperrr hier sprong die toch wel even wat beter dran hindernis 9 A hea Zou ik die foto's er ook nog even bij zetten

En sorry hoor, maar of een kind nou een balk vast houd of niet, ik heb wel ergere dingen op bokt gezien.

Kijk Jade, jij snapt het.
En bovendien scheelt het echt maar 10 cm met een balk die gewoon op de grond ligt.
Maaarr nee laat die foto's maar zitten

s_uzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:28

heejj.. leuwke foto's t ziet er wel goed uit wanneer komen je peesbeschermers ?

heb je ook nog foto's van je springwedstrijd ?

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:30

Haha nee ik heb 't hele parcoursje inclusief val op filmpje maar ik kan 't niet uploaden..

__sanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:31

heej ziet er erg leuk uit, over die balk zal ik me mond maar houde! verder ziet het er erg netjes uit, leuke pony zeg!

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:32

Sophiee schreef:
Jaduuh schreef:

Kijk Jade, jij snapt het.
En bovendien scheelt het echt maar 10 cm met een balk die gewoon op de grond ligt.
Maaarr nee laat die foto's maar zitten

Haha okee

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:36

hmm... ook ik vind het erg onverstandig dat het meisje die balk vasthoudt, en als je er geen commentaar op wilt, moet je de foto niet op bokt plaatsen!
maargoed, ik houd mn mond er over, ontzettend leuk paardje heb je en het rijden ziet er ook netjes uit.

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:39

In de regels staat:
Mickey schreef:
Op Horses at Work zien wij helaas steeds vaker topics voorbij komen waarbij de TS duidelijk zegt geen commentaar te willen ontvangen. Dat is niet helemaal de bedoeling van HAW.

Wanneer je geen opbouwend commentaar wilt ontvangen, dan is het niet langer toegestaan om foto's op HAW te plaatsen.

Wanneer je trainingsfoto's plaatst en je zegt bijvoorbeeld al dat je geen kritiek wilt op je gympies en dat je geen cap draagt omdat je dat eigen keuze vindt, dan wordt vanaf vandaag je topic gesloten. Wanneer je geen kritiek - hoe opbouwend dan ook - wilt ontvangen, dan is het niet langer toegestaan om foto's op HAW te plaatsen.

Dus hierbij: ik vind het dom dat dat meisje die balk vasthoudt, het is ENORM gevaarlijk
Laatst bijgewerkt door Anjatjeuh op 12-02-06 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Sophiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:40

justmie schreef:
hmm... ook ik vind het erg onverstandig dat het meisje die balk vasthoudt, en als je er geen commentaar op wilt, moet je de foto niet op bokt plaatsen!
maargoed, ik houd mn mond er over, ontzettend leuk paardje heb je en het rijden ziet er ook netjes uit.

Okee bij deze benoem ik jou tot opper-Penny.
Ik heb nu denk ik wel 3x gezegd dat ik daar GEEEEEEEN commentaar op hoef, dus dan hoef je ook niet te zeggen dat je het niet handig vind maar dat je je mond wel houdt.
En waarom zou ik die foto's niet mogen plaatsen als ik daar geen commentaar op hoef? Dat was alleen om te voorkomen dat je dus allemaal nutteloze reacties zoals deze krijgt. En als je het wil zeggen, onderbouw het dan in ieder geval. Zeg even waarom je het niet verstandig vind enz, dan kan ik er nog wat mee.
Je ziet toch dat die pony er plezier in heeft?

bietjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:42

wat is travers ?
Leuke pony veder alleen wat je zelf al aan gaf niej zo slim

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 18:44

ik zeg ook niet dat je pony er geen plezier in heeft, maar dat heeft niks met het gevaar te maken! De pony kan overwachts een gekke sprong maken en tegen het meisje aan springen, of de balk kan weg worden geschopt. je moet het natuurlijk zelf weten, het is jouw verantwoordelijkheid, maar dan denk ik: dan kun je de balk toch net zo goed op de grond laten liggen? zoveel verschilt het niet in hoogte..
ik denk dat het meisje niet blij is als ze de balk op haar tenen/handen krijgt! Zoals ik al zei, je hebt een erg leuk paardje, en zo te zien heeft ie er veel schik van

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 18:46

Nee kijk, ik heb ook wel eerder gereageerd in het, vertrouw jij je paard topic.
En daar zei ik dus ook dat ik m'n paard 100% vertrouwde maar dat dat ook te maken heeft met elkaar aanvoelen.
En ik weet dus gewoon zeker dat ze niet opzij springt, maar er gewoon overheen gaat.
Dus ik weet niet of je zelf een paard heb, maar ik denk dat als je net zo'n band ermee hebt wel weet wat ik bedoel

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:24

bietjuhh schreef:
wat is travers ?
Leuke pony veder alleen wat je zelf al aan gaf niej zo slim

Kan niet ergens een duidelijke uitleg vinden, maar zo moet het iig:

Ook bij het rijden van een traver, begin je op een volte van ongeveer 10 tot 15 meter. Zodra de voorhand op de hoefslag komt, geef je met je buitenbeen een zijwaarts hulp. Trek niet aan de binnenteugel om je pony of paard in de juiste richting te laten kijken, dit werkt averechts. Denk goed aan je zithulp. Je zit met je gewicht aan de binnenkant achter in het zadel. De buiging van een traver komt vanuit de achterkant en dus niet door middel van een buiging in de hals. Het gevoel wat je er bij moet hebben, is dat je binnenbeen het schouder naar buiten drukt in plaats van met je buitenbeen de achterhand naar binnen. In tegenstelling tot het wijken voor het been waarbij je de volte opent, ga je als oefening voor de traver de volte sluiten, waarbij de achterhand eerst gaat

Guuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:33

Sophiee schreef:
justmie schreef:

Okee bij deze benoem ik jou tot opper-Penny.
Ik heb nu denk ik wel 3x gezegd dat ik daar GEEEEEEEN commentaar op hoef, dus dan hoef je ook niet te zeggen dat je het niet handig vind maar dat je je mond wel houdt.
En waarom zou ik die foto's niet mogen plaatsen als ik daar geen commentaar op hoef? Dat was alleen om te voorkomen dat je dus allemaal nutteloze reacties zoals deze krijgt. En als je het wil zeggen, onderbouw het dan in ieder geval. Zeg even waarom je het niet verstandig vind enz, dan kan ik er nog wat mee.
Je ziet toch dat die pony er plezier in heeft?

hee sofie.
Leuk sjabrak nieuw?
Maargoed we zullen even reageren
Als je daar geen commentaar op wilt, moet je deze foto niet plaatsen. Plaats je hem toch, dan vraag je dus om commentaar. Waar is HAW dan voor? zodat iedereen kan zeggen hoe geweldig je paard/pony wel niet is? Daar is het dus niet voor. Het is er om commentaar te krijgen en te geven op foto's van de persoon die ze plaatst.

Het is dus heel simpel wil je ergens geen commentaar op? Dus niet op de balk bijv? Plaats de foto dan gewoon niet!

zo mijn zegje Het is trouwens geen persoonlijke aanval, ik word alleen zo moe van dat gezeur over geen commentaar willen van al die mensen...

Maar ziet er leuk uit hoor sophie
En je sjabrak is super!

Sophiee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-06 19:35

Nee kijk, ik snap best dat ik je niet moet zeggen van, ja hij loopt op de voorhand maar daar hoef ik geen commentaar over.
Maar nu heb je dus dat het hele topic in teken gaat staan van dat ene balkje van 10 cm, en niemand geeft meer tips over hoe ik d'r beter zou kunnen rijden etc.
Daarom had ik het er dus bijgezet.

Ennn danku voor het sjabrakje.

Leoniee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:43

Heej die heb ik wel eens eerder gezien
Gave foto's, is dat dekje van HH? Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 19:45

graag gedaan welke is dat? Wil ook weer een nieuwe setje namelijk, weet nog niet welke..