Dit is dus pas de 5e keer dat ik Veerle zat, en er komt echt wel vooruitgang in.. Heb heel erg gelet om mijn teugelvoering, en dit gaat echt al een stuk beter! Nog niet helemaal zoals ik wil, maar dat komt wel goed! Ze was weer een stuk gespannender dan zondag, ben er dan ook afgestuiterd (waaiende blaadjes zijn ook heeeeeel eng
). Nadat ik er weer opgestapt was was ze ineens een stuk ontspannender, hier helaas geen foto's van, omdat Renee druk bezig was met in de gaten houden of Veerle niet weer iets zou ondernemen op eigen houtje
Niet teveel commentaar op korte teugels etc. want naar aanleiding van andere topics ben ik daar hard aan aan het werken!
En houd er rekening mee dat dit dus pas de 5e keer was dat ik eropzat, en het paardje nog maar net onder het zadel is!
Ons nieuwe setje even showen (let ook op de pet van danielle, ergens boven mijn zadel
)
Setje vanuit een andere hoek

Beetje gespannen drafje, die kant van de bak is AL-TIJD eng

Samen met Daniëlle (amable) en Jauke op de foto, wij wouden wel lachen, de paarden vonden het minder leuk
Hier is ze net een beetje aan het zakken, en ik roep dat dan ook uit volle borst tegen Renee (renee16, de fotograve)
Mag nog iets meer ruimte geven!
Middendrafje.
Weer met Daniëlle en Jauke, nu wouden ze al bijna helemaal lachen
Lekker los teugeltje, maar val voorover

Mijn eigen punten zijn dus:
- iets meer ruimte geven nog voor
- niet voorover vallen
- niet been afsteken
Vanaf volgende week gaan we beginnen met een beetje lessen!
Nuttige tips zijn hartelijk welkom!