eerst even naar het veldje stappen.
en dan aan het werk
commentaar is natuurlijk welkom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Probeer hem trouwens eens wat ronder en dieper in te stellen met het losrijden/trainen, want je rijdt hem zo erg erop dat hij opgericht loopt dat ie de achterhand niet zo mooi meeneemt en over de rug komt. Veel succes er verder mee!!
Maar de rest ziet er erg netjes uit!
Maar als hij veel op het bit begint te hangen, moet je juist veel overgangen maken ipv hem heel opgericht in te stellen, als je dat doet leert ie nooit zn achterhand goed eronder te zetten. Gewoon een tip. 
sammie_44 schreef:Ooh okeMaar als hij veel op het bit begint te hangen, moet je juist veel overgangen maken ipv hem heel opgericht in te stellen, als je dat doet leert ie nooit zn achterhand goed eronder te zetten. Gewoon een tip.

Gurly14 schreef:Leuk beestje
Alleen zie die eerste drie foto's helemaal niet.
Jammer dat de foto's opzich erg wazig zijn geworden
alleen je was me voor, want mijn paard was nog niet verkocht dus we konden rowny nog niet kopen, en toen was je me voor! maar no heart feelings! Hij heeft het vast goed naar zijn zin bij jou, en ik heb inmiddels ook weer een heel leuk paardje in de plaats zie "Verola t. (nog n x) " maar ik wens je heel erg veel plezier en succes met rowny, en zorg goed voor hem! Groetjes, Anne