Maar doordat de buitenpiste slecht lag, hebben we binnen gereden en zijn de foto's wat mislukt.
Mag ik hierbij vermelden dat Winnetou nog maar 3 tot 4 maanden weer wordt bereden na een peesblessure.
Hij liep voor mij redelijk goed, alhoewel hij soms nog op de voorhand loopt, maar dit krijg ik al beetje en beetje beter (voor wie m'n vorige topics al gevolgd heeft

M'n houding begint ook te verbeteren, hoewel ik mezelf redelijk vind zitten, maar ik hel soms wel nog wat voorover, maar moest ik er echt op letten zit ik heel de tijd kaarsrecht hoor

Nou, genoeg gel*ld, hier de foto's:
1. Losrijden, naar ontspanning toe rijden, hoofd naar beneden en bijgevolg ook op de voorhand, maar wel met reden dus.
2. Stelling vragen, die sinds kort positief beantwoord wordt

3. Een mooie draf met genoeg oprichting aan de hals, ik rij met wat lossere teugels want hij komt nogal snel te diep

En tot slot het filmpje:
* Een vergelijking van een niet-sprankelende(

* We proberen al af en toe galopwissels te rijden.
Op het filmpje zie je dat hij in 2 tijden wisselt, maar jammergenoeg was Bonitobol te laat om de (énige

In het begin wisselde hij altijd in 2 tijden, maar nu begint hij meer en meer die kont eronder te krijgen en doet hij een 'perfecte' vliegende galopwissel

---
Commentaar altijd welkom, zowel positief en negatief (hoe meer negatief, hoe meer ik eruit kan leren, maar wees beetje lief voor me hé