Filmpje van Cody en de Fell, Rackwood Prince (Friso)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Filmpje van Cody en de Fell, Rackwood Prince (Friso)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 12:21

Afgelopen dinsdag is Cody bij mij geweest en zijn er videoopnamen gemaakt van mij en Maaike en van Cody en Friso. Videofilmpje van mij en Maaike staan op:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=51107
Hier dus een filmpje van Cody en Friso. Helaas nog niet het bokkende filmpje, maar deze komt nog. Dit was de eerste keer dat Friso zolang ze hier staat onder het zadel werd gereden. Hij is wel vaker gereden, maar hoe dit gebeurde is ons onbekend. Helaas was Friso nogal vervelend, maar desondanks toch nog een leuk filmpje Lachen

Hieronder de links van een stukje video van Marije en Friso. Ik heb twee formaten neer gezet. De ene is een klein bestand van 464 kb. Maar van erg slechte kwaliteit. De andere is exact hetzelfde, maar 4,93 mb en van goede kwaliteit. Persoonlijk zou ik dus voor het grote bestand gaan, aangezien je daar tenminste fatsoenlijk wat op ziet. Het zijn beide windows media files, welke zeker weten goed afspelen met windows media player 7.1. Mocht het filmpje het bij jou niet doen, dan kun je dit programma downloaden bij www.microsoft.nl
Verder wil het ook wel helpen als je het bestand eerst opslaat op je computer en dan bekijkt. Hiervoor kun je gaan naar: www.honeybeezz.nl/video

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hieronder de link naar het grote bestand van 4,83 mb goede kwaliteit

http://www.honeybeezz.nl/video/friso1.wmv


Hieronder de link naar het kleine bestand van 464 kb erg slechte kwaliteit!

http://www.honeybeezz.nl/video/friso4.wmv


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 12:36

Deez is geweldig!!!

Hahaha, zit ook nog niet zoveel stuur op of wel Cody?
Muziekje is nog beter als die andere, past wel bij zo'n pony!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-02 14:57

Haha! Tja.. dit zijn pas de eerste twee filmpjes die ik in mijn hele leven bewerkt heb en doe het maar met de standaard filmpjes die erbij zitten *LOL* Zonder zo'n muziekje vind ik het zo stil Haha!

Wat betreft Friso.. die was echt strontvervelend.. *LOL* Ik heb er zelf ook nog even op gezeten terwijl iedereen 'm ondertussen aan het opjutten was Haha! Er is nog meer film materiaal, maar die heb ik zelf hier nog niet thuis op cd. Er is in ieder geval nog een stukje met een bokkende Friso en of er ook een stukje is van mij op Friso durf ik niet te zeggen.

Enne.. Marije.. heb ik de stukjes video goed uit gezocht??? De andere stukjes zou ik jou nooooooit aandoen Haha! Schijnheilig

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 17:39

Haha geweldig! Zo valt het inderdaad nog wel mee Haha!
Er zat inderdaad geen stuur op, ja of je moest aan de andere lange zijde alvast een bocht inzetten want stelling? Wat is dat? Schijnheilig
Het muziekje past inderdaad ook bij hem, die korte dribbelpasjes van hem. Kijk voor de lol eens hoeveel zand hij met z'n voorpootjes omhoogschopt elke keer *LOL* En bij de laatste tonen van het liedje stampt ie gezellig mee met z'n achterbenen. Knipoog

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-02 12:01

Tja.. ik heb beide stukjes al wel 100 x gezien en kan er geen genoeg van krijgen.. Lachen

Enne.. speciaal voor jou heb ik er de beste stukjes uit geknipt. De rest wil ik de bokker wel aan doen, maar jou niet Schijnheilig
Maar zodra ik het bokkende stukje in handen heb.... }> Haha!

Ach, het ging toch hartstikke goed verder? En het was hartstikke leuk.. en dat is toch ook belangrijk.. Laten we iig hopen dat er niets van mij en de Fell op film staat.. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 bezoekers