Wij, 3 zusjes, wilden onze ouders trakteren op een leuke verassing.
Dit was naar aanleiding van:
Moederdag, Vaderdag, 18-jarige trouwdag en omdat ze natuurlijk gewoon de leukste papsie en mamsie van de wereld zijn

Zelf hebben we een Fries, maar aangezien mijn vader het niet ziet zitten om op hem te rijden, vonden wij het een prefect idee om hem een iets rustiger paardje te geven.
Maar het moest natuurlijk wel een romantisch ritje worden..

Gevolg: Een strandrit van 2.5 uur op BELGISCHE TREKPAARDEN!

Dit deden we in Noordwelle (Zeeland), bij twee mannen die samen een hele kudde Belgen hebben.
Even voorstellen..
Hier mijn moeder met Stanley. Dit was een hele leuke ruin, lekker groot! (Ik wist niet dat mijn moeder zo klein was!)
En mijn vader met een merrie van 4 jaar. (We zijn haar naam vergeten, echt zo jammer)
En hier gingen ze dan op pad hoor. Wel even wennen, je benen zo wijd en die schommelende paarden..
En hier kwamen ze dan (na een ritje door het dorp) de strandovergang op. Wat een bekijks!
En daar kwamen ze dan. Heerlijke wind, groot strand en ruige zee!
Vind je het een leuk cadeautje paps?

Al ben je op het strand, dan moet je natuurlijk ook even proberen hoe een Belg galoppeert!
Lekker knus! Moet je kijken hoe wijd mijn moeder met haar benen zit op die lekker dikke Stanley..

Lekker langs de vloedlijn stappen. Wat zijn die paarden toch groot hè!
Wie zegt dat Belgen niet kunnen nageven?

Onderweg kwamen we allemaal mensen tegen die foto’s wilden maken en vragen gingen stellen. Gelukkig zijn het erg geduldige paarden en zo konden wij ook weer een aantal poseerkiekjes schieten!
Wat een dag hè! Prachtig weer en een blije vader

Héé mam! Wat doe jij daar zo hoog? Gaat het nog? }>
Nee dus! Even je benen weer bij elkaar zien te krijgen..

Whoeeeeeiii!! Daar kwamen ze weer langs geracet!
En mijn vader er nog even achteraan..

Dag lief paardje, bedankt voor het ritje!

En hier nog een keer het lieve hoofdje van Stanley..

Bedankt voor het kijken en laten jullie nog een berichtje achter?