Hier dan de beloofde foto's van Floortje@ work. Ik rij Floortje nu 4 weken, ik heb eerst op Marco gereden, maar deze gooide ontzettend hoog op en aangezien ik erge last heb van rugklachten ben ik met floortje begonnen. Floortje is 3 jaar oud en nog niet zo lang onder het zadel. ik ben haar nu aan het proberen door te rijden. Ik weet dat er nog veel aan gesleuteld moet worden en ze is niet de makkelijkste om buiging en stelling in te krijgen. we hebben hele goede momenten, maar ook erg slechte. Mijn houding is ook niet meer de beste, maar daar wordt aangewerkt. Ook moet ik haar nog een beetje leren kennen en het vertrouwen vinden in haar. Wat trouwens ook al beter gaat. voor mijn gevoel. Ik ben een erg angstige, opvliegende ruiter en dat is niet altijd even makkelijk... We hebben nu les, en we hopen dat we snel verder komen en dan ook weer eventueel kunnen starten!
Kritiek is welkom, maar opbouwend en hou het een beetje vriendelijk!
eerst even losstappen!
langzaam beginnen met stelling te vragen...
ga zelf te veel naar een kant hangen

hier maakte ze zich erg sterk, met het terugnemen naar het halthouden.
Ze looptnagal graag gewoon door, de troela...

Dit begint er op te lijken, iets te diep..
Maakt zich weer sterk

En na een half uurtje intensief rijden loopt ze zo!

Ik heb de goede en de slechte foto's erop gezet om zo een duidelijk beeld te kunnen laten zien hoe we proberen verder te komen. Ze is me nu duidelijk aan het uit testen hoe ver ze kan gaan ed. ik heb er zelf wel vertrouwen in. Haar aanleuning is nog erg onrustig maar er zit duidelijk vooruit gang in. verder heb ik rechts een hele grote kapstok, maar mijn voet staat scheef doot een eerder paardenongeval

Af en toe heb ik ook de neiging om mijn handen laag neer te zetten, maar daar word aangewerkt. dingen die je je hebt aangeleerd zijn moeilijk weer af te leren...

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden en ik zal snel weer foto's plaatsen om te laten zien hoe het vooruit gaat!
Groetjes Angela en Floortje