renes schreef:Jazz & Saros... geeft dat niet een enorme tijdbom? Haha maar wel leuk om te rijden! Fijn dat het goed gaat, leuk paard!
Ze is idd niet de makkelijkste...... Heb al heel wat met haar te stellen gehad, bijv afgelopen winter voor het eerst buiten in het donker met lichtmasten rijden en allemaal schaduwen zien, joh ik lag er elke twee weken wel een keer naast!! Moet zeggen dat het een heel eerlijk dier is, in omgang en op stal heb je er geen omkijken naar maar met rijden is ze heel paniekerig. Ze ziet en hoort alles en is heel ritselig, ze staat in een flits aan de andere kant van de bak. Langzaam aan gaat het steeds beter en begint ze met te vertrouwen.
Nu het volgende opstakel overwinnen, de Z oefeningen. Ze wordt nl erg heet nu ik in de galop met de wissels bezig ben, mevrouwtje vind het erg moeilijk om op mijn hulpen te wachten........ De drafonderelen gaan eigenlijk heel makkelijk, stap gaat ook wel. Maar de galop is nog erg moeilijk maar dat had haar moeder ook. Die werd in het Z2 helemaal zenuwachtig van alle wissels! Maar we oefenen vrolijk verder, het zal met geduld wel goed komen, ooit...
Verder zijn deze foto's mei/juni dit jaar gemaakt, ze liep toen M1. Ik rijd haar op het moment met meer oprichting.