Sharona tijdens de Tripalon in Laren......

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharonalover

Sharona tijdens de Tripalon in Laren......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 20:40

Vandaag ( 8 okt.) naar Laren geweest, de tripalon, ik vond het goed gaan,. had wel wat weigeringen in de terreinrit, maar zo gek vond ik dat niet, aangzien ik normaail nog geen parcours rondkom, maar na de 1e hindernis alweer buiten het hekje sta, dit was dus ook puuur oefening!

Afbeelding
Eerst een dressuurproef, een B-proefje, dit was met losrijden, wel wat wazig, maar ze loopt wel mooi

en dan tromgeroffel

strekken!!
Ze loopt wel wat diep, maar met haar beentjes loopt ze wel mooi, met de proef was het niet te diep, en ik had een 9! en een 8!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Stukje lichtrijden..

Afbeelding

Afbeelding
hihi.... Dat voorbeentje!

Afbeelding
En nog een fotootje van mijn proefje.
Ik had trouwens 173 punten, waar ik best trots op was!

Afbeelding
Even poseren in kijn crossoufit....
Dot was een terreinrit, van 10 km lang, tussendoor moest je dus wel stukken stappen, onderweg kwam je 15 hindernissen tegen, waaronder ook een waterbak.
De balken waren los, maar de meeste hindernissen zagen er vor mij al best spectaculair uit!

Afbeelding
Hindernis 1, ja daaaag, daar ga IK niet overheen hoor, wat daar verderop gebeurt is veeeeeeel interressanter!!

Afbeelding
2e keer aanrijden, oke, ik spring wel!

Afbeelding
Ik: Ja Sharona, we hebben een hindernis gesprongen!!
Sharona: duh.... Weet ik! >;)

Afbeelding
De waterbak, durf ik daar wel in?

Afbeelding
Voorzichtig met een teentje voelen of het water niet koud is

Afbeelding
oooh.... maar dat is eigenlijk best leuk!!

Afbeelding
En er weer uit, dat meisje wat hier achter me rijd, heeft de laatste p[aar hindernissen met mij meegereden, dan ging zij voorop, en ik erachter aan, dan vlogen we overal foutloos overheen, daarvoor heeft ze ook iets van 2 of 3 hindernissen alleen foutloos gesprongen, ik was dus best trots, het leuke was, dat je niet uitgeschakeld kon worden, je mocht gewoon doorgaan, bij 3 weigeringen ga je door naar de volgende hindernis, het gaat ook niet op tijd, per goede hind. krijg je puinten, per weigering gaan er pnt. af..

Afbeelding
Hung Hung.... paard uit het bos gecrosst.........

Ik wet niet hoeveelste ik ben geworden, was om half 3 al klaar, en om 6 uur was pas de prijsuitreiking, ik wist toch al dat ik geen prijs had, dus dat is verspilde moeite, ik doe morgen weer mee, met het paard van me moeder, dus dan kijk ik dan wel hoe ik ben geeindigd!!

geef maar commentaar, want vooral met springen kan ik volgens mij nog best wel wat leren....

ohja, aan het einde van die 10 km. stond een laag parcoursje, die je dan ook nog sprong, was ik ook foutloos, heb ik geen foto's van......

Tatt_x

Re: Sharona tijdens de Tripalon in Laren......

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:38

Leuke pony.Ik vind dat veld bij die 1e springfoto er niet erg veilig uitzien,met die uitstekende dingen.Als die in de kootholten van je paard prikken kan dat enge wondjes vormen.
Wel een leuk paardje.Dressuur ziet er netjes uit,alleen af en toe wat te diep.Springen vergaat je nog niet zo goed,maar dat komt vast nog wel hé Je vond het zo te zien erg leuk,aan je gezicht te zien
Wel een mooie diepe bruine kleur heeft je pony !

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:45

Dat is een zgn. stoppelveld. Bij SGW's wordt er regelmatig over dat soort velden gereden. Als het gevaarlijk zou zijn, zou de wedstrijdorganisatie daar wel wat aan doen.

Leuk hè Sharonalover, zo'n Tripalon! Had je al eens eerder meegedaan? Wij zijn er morgen, mijn zusje doet mee met haar bijrijdpaard. Welk startnummer heb jij morgen?

Ik heb zelf vorig jaar meegedaan, vond het erg leuk! Helaas zat het er dit jaar niet in vanwege een blessure van mijn paard, en met mijn bijrijdpaard houd ik het maar bij endurance.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:38

haaj ik heb een vraagj ik wil dat ook heel graag met mijn haflinger doen waar is dat..? en zijn al diie hindernissen zo laag..? als je msn hebt wil j me dan toevoegen..? shoa_vonk@hotmail.com en anders gew0on hiierop andwoord geven..?
XxX amparoshoa

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:48

LizzyLover schreef:
haaj ik heb een vraagj ik wil dat ook heel graag met mijn haflinger doen waar is dat..? en zijn al diie hindernissen zo laag..? als je msn hebt wil j me dan toevoegen..? shoa_vonk@hotmail.com en anders gew0on hiierop andwoord geven..?
XxX amparoshoa

ten eerste is hier geen MSN of breezah taal toegestaan. Ten tweede misschien was het makkelijker geweest door de TS een PM(privat mail)te sturen

verder Sharona: Erg gave fotos!!
ziet er wel goed uit!Ben benieuwd hoe het morgen bij mij gaat...
Maar waren er echt maar 15 hindernissen?? (bij 5 of 10 km??) beetje weinig lijkt mij...

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:53

ziet er goed uit. Heb je niet gezien vandaag Ik ga binnenkort ook foto;s plaatsen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 22:55

snoopy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:24

ikw as er ook, het was echt gaaaf!! alleen 10 km is wel een pokke eind hoor!! dat hoorde ik veel mensen zeggen! het leek me mooier 2,5 km voor de a-b pony's, en 5 km voor de rest...
er waren inderdaad 15 hindernissen, maar wel hele mooie, maar die van mij sprong alels, alleen ze vertiktte het gewoon de waterbak in te gaan, ik kon doen wat ik wilde maar ze deed het NIET!! grrr!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:30

snoopy19 schreef:
alleen 10 km is wel een pokke eind hoor!!

Een tip: doe dan maar nooit aan een endurancewedstrijd mee als je dit al een pokke-eind vindt, die beginnen namelijk pas bij 25 km...

En de langste afstand gaat over 160 km, daar moet je dan helemaal niet aan denken!

Enig idee hoe lang jullie over die 10 km hebben gedaan?

snoopy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 23:45

haha, ja dat klopt, endurance is denk ik ook niet voor mij weggelegd... Ik krijg snel last van mn rug als ik zo lang in het zadel zit....
Ik heb geen idee hoe lang ik over die 10 km heb gedaan,we hebben het lekker rustig aan gedaan, ging ook niet op tijd, veel stappen tussendoor,want mijn paard zweette zich helemaal de pleures met al die haren! toen we thuis waren met de trailer zweette ze nog! ik ga haar echt scheren nu haha...

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:44

*jaloers* Ik had graag weer gewild!! Maar helaas dat kon niet

Super punten zeg, en die hindernissen zijn ook heel eng

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 10:49

Leuke foto's. Vriendin van me was er ook, met een schimmeltje. Lijkt me erg leuk om eens aan mee te doen

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 19:50

~Ja, idd, ik moet nog even oefenen met springen, maar of ik ooit een echte springruiter word, ik denk het niet!
Ik houd het meer bij dit soort dingetjes, ik heb nog nooit eerder zoiets gedaan, maar vond het wel erg leuk, doe volgens jaar ZEKER weer mee!!

Ik houd vandaag (met het paard dus, startnummer 21)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:11

gaaf hoor1 ik heb vorig jaar ook meegedaan hjelaas nu geen paard wat het kan
ben vandaag wel meegeweest met een stalgenootje en jeetje wat is het toch gaaf1

anjo4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:28

zulke leuke foto's joh!!
het is der echt zo een die het wel allemaal eerst wil zien ahahha
xxx Nelleke

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 08:31

Ja, idd, ze moet het eerst maar eens zien, daarom word ik ook altijd uitgebled, eerst een keer weigeren om de hindernis te bekijken, en daarna springen, tsja, dan ka je maar 2 hindernissen springen he.........
maarja, het is wel een dressuurprikkie, dus dan proeberen we daar maar ver in te komen!
We willen nog wel proeberen om haar aan het springen te rkijgen, veel oefenparcoursen enzo........

sharonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 09:09

Ben trouwens 6e geworden, er waren 5 prijzen, kwam ook door mijn dressuurscore, de terreinrit was niet zo erg geweldig!

Kelloriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 09:14

leuk hoor, maar doe mij maar een echte cross