Eerst een dressuurproef, een B-proefje, dit was met losrijden, wel wat wazig, maar ze loopt wel mooi

en dan

strekken!!
Ze loopt wel wat diep, maar met haar beentjes loopt ze wel mooi, met de proef was het niet te diep, en ik had een 9! en een 8!

Stukje lichtrijden..
hihi.... Dat voorbeentje!
En nog een fotootje van mijn proefje.
Ik had trouwens 173 punten, waar ik best trots op was!

Even poseren in kijn crossoufit....
Dot was een terreinrit, van 10 km lang, tussendoor moest je dus wel stukken stappen, onderweg kwam je 15 hindernissen tegen, waaronder ook een waterbak.
De balken waren los, maar de meeste hindernissen zagen er vor mij al best spectaculair uit!
Hindernis 1, ja daaaag, daar ga IK niet overheen hoor, wat daar verderop gebeurt is veeeeeeel interressanter!!
2e keer aanrijden, oke, ik spring wel!
Ik: Ja Sharona, we hebben een hindernis gesprongen!!
Sharona: duh.... Weet ik! >;)
De waterbak, durf ik daar wel in?
Voorzichtig met een teentje voelen of het water niet koud is

oooh.... maar dat is eigenlijk best leuk!!
En er weer uit, dat meisje wat hier achter me rijd, heeft de laatste p[aar hindernissen met mij meegereden, dan ging zij voorop, en ik erachter aan, dan vlogen we overal foutloos overheen, daarvoor heeft ze ook iets van 2 of 3 hindernissen alleen foutloos gesprongen, ik was dus best trots, het leuke was, dat je niet uitgeschakeld kon worden, je mocht gewoon doorgaan, bij 3 weigeringen ga je door naar de volgende hindernis, het gaat ook niet op tijd, per goede hind. krijg je puinten, per weigering gaan er pnt. af..
Hung Hung.... paard uit het bos gecrosst.........
Ik wet niet hoeveelste ik ben geworden, was om half 3 al klaar, en om 6 uur was pas de prijsuitreiking, ik wist toch al dat ik geen prijs had, dus dat is verspilde moeite, ik doe morgen weer mee, met het paard van me moeder, dus dan kijk ik dan wel hoe ik ben geeindigd!!
geef maar commentaar, want vooral met springen kan ik volgens mij nog best wel wat leren....
ohja, aan het einde van die 10 km. stond een laag parcoursje, die je dan ook nog sprong, was ik ook foutloos, heb ik geen foto's van......