Gister heerlijk gereden en mijn fotograafje pattypaard op bokt (

En hebben we eerst op July gereden..Ze is ong. 3 jaar niet meer bereden dus haar hebben we maar kort gedaan en ook niet zoveel.
Eerst gelongeert om te kijken hoe ze zou reageren. Ze heeft helaas iets aan haar longen waardoor ze dus niet in een bak met zand of iets stoffigs kan lopen.
Toen hebben we Badira gereden en met haar hebben we gesprongen.
Nouja hier zijn de foto's dan(foto's met copyright zijn eigendom van pattypaard en mogen er dus ook absoluut niet afgehaald worden en er mag niks mee gedaan worden zonder toestemming van pattypaard en van mij):
Eerst ging ik haar dus longeren

Badira:

Springen:
Toen iets hoger...Maar uhmm dat was een hele miscomunicatie...Ze heeft eerst de hele tijd lopen weigeren

En toen mocht Patty een zeer laag sprongetje proberen(het was ook pas de eerste keer dat ze meekwam en erop zat)

En toen werd mij uitgelegd dat als ik een zweep aan mijn zijde had dat ze dan meer respect voor me zou hebben dus dat maar eens geprobeert(is niet om mee te slaan, maar als ze het maar ziet dan loopt ze al beter)
Dat ging al veeel beter

En...zijn we geen superlief stelletje

En wat vinden jullie van mijn supersgatjes?
BTW: super sorry voor de hoeveelheid...zijn er een beetje heel erg veel...maar dat krijg je he met 2 fototoestellen

En voor degene die er geen genoeg van hebben hier staan nog meer foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=D4HFAZ3G
Mijn eigen commentaar:
*tenen naar binnen
*niet naar voren vallen als ik bezig ben met aan de teugel te laten lopen
*bij de lage sprongen beter mee gaan
*mijn handen meer dragen...vooral met het aan de teugel krijgen
*en ik zie nu aan de foto's dat July af en toe erg op de voorhand loopt...dus daar gaan we ook op oefenen
Wat ik zelf wel verbeterd vind is dat ik bij de hogere sprongen al beter mee ga waar ik eerst heel erg veel problemen mee had