Chingyi was blijven slapen en is ook meegegaan naar mariska en nike toe. Ze heeft dus ook de foto's gemaakt.
Ik rijd haar nu niet met bit, maar met halster/hoofstel ziet er een beetje raar uit maar het blijft wel goed zitten

Eerst hebben we Nike goed moeten poetsten..Ze zat bij haar kont helemaal onder de modder/schijt/pis

A.u.b. niet letten op mijn kop

En dat waren de rijfoto's

Hierna hebben we nog een buitenrit gemaakt.
Eigenlijk was de bedoeling dat we alleen buiten zouden rijden maar de mensen daar waren er niet dus toen maar in de wei gaan rijden. Toen Francien er wel weer was hebben we dus nog een buitenrit gemaakt(zei francien niet mijn idee

Ook mariska erbij gepakt toen. Nike zag spoken en schrok van de blikvanger bij de wei van Magic..toen durfde mariska er ook niet meer langs..maar naast elkaar durfde ze het wel

En nike vond de straat waar we in moesten eng,,,en een putje in de stoep ook

Mja was wel leuk buitenritje

Alleen jammer dat we een dode gans op het pad tegenkwamen

Genoeg gepraat

Commentaar mag natuurlijk. Ik weet van mezelf ook dat ik niet altijd recht zit maar dat komt ook doordat ik iets aan mijn rug heb

Groetjes Patty
de deken en de dekjes die op de grond liggen waren voor iets bedoelt om te doen maar dat hebben we niet gedaan omdat francien kwam zeggen dat we nog naar buiten gingen