wow.. dat iemand zoveel geld voor een paard geeft.. ondanks dat het een plaatje is.. Ik zou zelf nooit een paard kopen voor dat geld die dan ook nog eens een blessure achter de rug heeft.. maar goed.. Prachtige foto's
Wows, 900.000 euro? Daar kan je een villa voor kopen, pffff. Wel een mooie merrie, maar wie betaald dat bedrag nou voor een paard dat nog niet volledig hersteld is van een blessure
Ik vraag mij wel altijd af of dat dier wel kan sluiten, ik heb haar alleen maar op foto's en film gezien maar zie niet anders dan dat ze groot beweegt.
Super super mooi paard, maar kan iemand deze blonde muts vertellen wie dit paard rijdt? Mooie meid ook mooie combi. Vlgs mij was ze ook wel onder de indruk en trots haar te mogen rijden.
heel mooi paardje zeg... ik denk ook wel dat ze trots was dat ze die merrie mocht rijden iedereen droomt daar volgens mij wel over...900 000 euro wat een geld...voor een paard
Zijn de andere foto's nog een beetje gelukt Janna? (wellicht niet zo bijster interessant plaatsbaar, bult fokmerries ) Je bent echt enorm aan het schieten geweest vanmiddag
Ik vond het kwalitatief echt geen gekke paarden. Daar hebben een aantal mensen ook echt een koopje gedaan vandaag!
wow, wat een paard! prachtige merrie... Zou alleen nooit geen 900 000 euro geven voor een paard. Maar goed, dat zijn dan mensen die echt wel genoeg geld hebben. Ik wens de nieuwe eigenaar veel geluk met haar xxx