commentaar mag, mits opbouwend en dat ik er wat aan heb natuurlijk...
Power is nu al een tijdje onder het zadel, in het voorjaar is Anneloes (royaltjuh) met haar begonnen, maar dat klikte niet zo, dus na een aantal keren zijn ze gestopt en sinds Juni ben ik met tussenpozen (vakantie) met haar bezig...
Had vandaag Janet even gevraagd om foto's te maken, ze had voor het eerst mijn camera in handen, dus was even wennen

Eerst even de camera goed instellen

Even lekker losstappen

Op de volte

Even van hand veranderen

We werden in de bak gezelschap gehouden door Annemarie met Maesgwyn Hillary (Welsh A), zogende merrie die nu net weer onder het zadel is na het veulen...
Was ook wel goed voor Power, was voor het eerst met andere pony in de bak. Ze trok er wel heel erg op, maar ze moet nu toch ook wat wennen dat er wat anders bij in rijdt

Arme Power, door Janet onthoofd bij haar eerst drafpasjes

Nog even poseren, wou ze haar oortjes niet naar voren doen... Nouw dan doe ik het wel

Kijk dat is beter

En dan weer verder

Drafje

En nog meer draf...

Nog een keer andere kant

Hier viel ze in ons eerste galopje, Power nog wat onwennig en ik die het niet aan had zien komen

En dat was vlak voor onze eerst noodstop vanuit galop (ze zag iets ofzo en in combinatie met galop, dat was wel heel eng

Dan weer verder in draf

Beetje veruimen...

Laatste rijfoto; "Doei Power"

Terwijl ik en Power aan het uitstappen waren nog even wat rijfoto's van Annemarie en Hillary, die niet precies wou wat Annemarie wou

Maar Annemarie zette door

Nou, als afsluiter nog even rollende Power, ze had wat gezweet dus stapte haar even aan de hand nog wat uit, zodat het onder het zadel wat droogkon worden, ploft ze zo naast me neer om te rollen

Nouja dat waren de rijfoto's van Power en mij, tuurlijk tis nog niet perfect, maar ze is 3 en heb er nu een stuk of 12 keer op gezeten... We hebben alle tijd!!!

=x= Aniek