Vind ze zelf erg leuk en kan het ook erg goed.. maar als ik nou zou kunnen zou het helemaal leuk zijn.. maar zoals je aan de foto's al kunt zien.. ik ben niet zo'n springer.. Vind het wel leuk.. maar super eng!!
Vandaag was ik er bijna afgevallen dus toen heb ik die hoogte niet waar gehaald, want toen was er even geen zelfvertrouwen meer..
naja hier de foto's
Lady, met haar mooie afgeschuurde manen..

Van het inspringen zijn helaas alle foto's mislukt.. Allemaal met dikke rode strepen erdoorheen.. Dus hier de 80 cm.
Ok, schaam foto..
mijn houding is erg slecht.. dit was 90 cmZoals jullie al zagen stond er een heel laag hindernisje voor, om lady te laten uitkomen.. ze wil nog wel eens gewoon niet springen maar wel door de hindernis heen lopen als ze niet uitkomt..
Dit was dus de meter.. Eerste sprongetje kwam niet uit.. Ze struikelde.. gelukkig weigerde ze deze op deze manier.. Als ze hem had geprobeerd te springen dan was ik er niet zo goed vanaf gekomen!!
Daarna de meter nog geprobeerd, maar het zelfvertrouwen was helemaal weg.. lady weigerde weer.. dus maar niet meer gedaan.. hindernis heel laag gezet
Lady vond dat de dubbel ook wel een keertje als in-uit kon worden genomen
Hindernis weer op 70 cm gezet..
En nog even gesprongen voor het zelfvertrouwen...
Het liefst was ik direct gestopt na die weigering.. maarja dan had lady de volgende keer niet meer gesprongen met mij.. dus ik moest wel even verder springen..
toen nog even een sprongetje op wout gemaakt:
Eerst even een sloot aanleggen

Dat waren de foto's! Heeft er iemand misschien een tip waardoor ik een betere houding krijg? Mijn houding is boven de sprong nl. echt slecht!
verder leuke beestje, dat met de tinker ziet er beetje ongecontroleerd uit, maar tis ook hoog voor hem
)