schoentje schreef:En het stond 1.20m. 5 jarige mogen geen Z lopen hoor, maar niet hoger dan M, 1.20 dus....
Echt waar? Ik dacht dat ze met 5 net Z mochten lopen. Dressuur in ieder geval wel!
Ben ik er al zolang uit
madjeicos schreef:wat leuk mijn broer staat er tussen zal hij blij mee zijn:)
de schimmel ene meisje had al gezegt dat hij laurens heette met tommahawk heb je nog meer foto's ervan?
Is dat je broer, wat grappig?!
Even snel gekeken of ik nog meer foto's had. Maar helaas
imker schreef:Mooie foto's, maar zijn er verder geen foto's van de dressuur? Een ruin van een vriendin van mij deed mee en die mag door naar de finale morgen... Dus als die op de foto gezet kan worden???? Graag!!
Hoe laat moet ze morgen?
Want morgen zitten we (Josfoto, Sannah en ik) bij de Pavo Cup. Al weet ik natuurlijk niet of we daar allemaal tegelijk zitten hoor
En Josfoto heeft als het goed is vandaag al aardig wat foto's van de Pavo Cup gemaakt...
Miss_Blimm schreef:Kewle foto's, lijkt me wel moeilijk om met zo'n felle zon goede foto's te maken. Snel fel licht erop denk ik. Altijd gaaf om zulke mooie foto's te zien.
Kent iemand die laatste ruiter... die komt me bekend voor....
De scherpte van de zon viel dit keer nog mee...maar het moeilijke was, wel zon, geen zon, wel zon, geen zon...moet je iedere keer de instellingen aanpassen terwijl het in een seconde veranderd ka zijn.
vinci schreef:volgens mij heb je mn hoefsmid ook op de foto gezet.. maar wel hele mooie foto's super gedaan!
Oh, wie is je hoefsmid dan?
sophie_kurk schreef:je hebt echt hele mooie foto´s gemaakt, vcind de kwaliteit echt super! Wou dat ik van die mooie foto´s van rik en mij had!
Wie en wie? 
Reden jullie ook bij de 5-jarige?
Ik heb nog wel meer foto's, al moet ik eerlijk zeggen dat ik deze de mooiste vond hoor
orionneke schreef:Mooie foto's!!! Zeker die van Bianca

Dank je! Ik moet eerlijk bekennen dat ik die springfoto van Bianca ook wel de mooiste vind
Natasja91 schreef:Wow, prachtige foto's!!!
Zitten knappe paarden tussen

Ja, ze mogen me best een vrachtwagentje met zulke paarden brengen