Volgorde is trouwens niet chronologisch, in het echt werd er dus niet gegroet halverwege de proef

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jessica24 schreef:Zo de foto's zijn echt heel gaaf geworden zeg!
De fotograaf op het concours had ook foto's gemaakt, maar deze zijn toch echt mooier.
We hebben er weer een winstpunt bij gereden.
Het was wel erg warm maar dat leek Fujera niet echt te deren.
AMMieJLoveR schreef:hoi jessica
zo echt een hele verbetering van dat ik fujera voor het laatst heb gezien![]()
![]()
ik was zaterdag even op de wedstrijd wezen kijken, omdat bonnie met haar nieuwe eigenaar(tje) wedstrijd had.
je hebt zeker zondag wedstrijd gehad?
heb je nu al M1 met winstpunt?
groetjes felice en rochelle (de tweeling)
masja schreef:Zag er inderdaad weer goed uit. Foto's zijn ook weer mooi
Suzanne F. schreef:Leuke foto´s!! Fjerie is ook knap met knotjes!!
ginniej schreef:Erg leuk paardje
Ursy schreef:Het ziet er echt super uit! En een hele goede fotograaf, mijn complimenten hoor.
Ursy schreef:Het ziet er echt super uit! En een hele goede fotograaf, mijn complimenten hoor. Hoe groot is dit paard?
Anoukie schreef:Leuke foto's en gefeliciteerd met je winstpunt!
Pascha schreef:Mooi paard!! Heel mooi type! En gefeliciteerd met je winstpunt. Ga zo door!
patos schreef:Idd Gaby, jouw foto's zijn echt van mooie kwaliteit! Hoop dat je (als we weer eens gaan starten) ons ook een keertje in wedstrijd-outfit wil vastleggen! En wat is Fujera een ongelooflijk chique paard zeg, helemaal mijn type.
patos schreef:Idd Gaby, jouw foto's zijn echt van mooie kwaliteit! Hoop dat je (als we weer eens gaan starten) ons ook een keertje in wedstrijd-outfit wil vastleggen!
gabyfedde schreef:Natuurlijk wil ik dat!
Laat me maar weten wanneer jullie gaan starten, ik zal vast wel een plekje in mijn agenda kunnen vinden!