Ik was vandaag mijn computer even aan het ordenen en vond nog heel wat rijdfoto's van mijn lieve huurpinto pacha...
Waarschijnlijk hebben deze foto's al eens op bokt gestaan maar ik vond ze de moeite waard om ze allemaal samen nog eens een topic te steken. Vrijdag neem ik nl. opnieuw mijn fototoestel mee om ons nog eens vast te leggen op foto. Dan kan je meteen zien hoe we zijn vooruitgegaan
( nu rijdt ik ook met engelse neusriem i p v mexicaans )Hier de foto's

Graag krijg ik reacties

groetjes mieke
de eerste ritjes
hoe oud denken jullie dat pacha is?

zun m00ite h00fdje ! m0kje hvj !

ong 2 maanden later
vergelijk mijn houding

wat ben ik hier aan het doen :s

pacha loopt met zijn hoofdje in de lucht , dat is omdat hij toen nog niet genoeg tempo had. Zijn achterhand sleepte erachter. Daarom moest ik eerst daaraan werken. Er is wel ontspanning aanwezig vind ik.
weer 2 maanden later
na eerst heeldetijd vooruit gereden te hebben begon ik hem te vragen. Blijkbaar niet genoeg vooruitgereden want zoals je wellicht kan zien loopt die achterhand er nog niet genoeg onder. Je zal op mijn volgend topic met nieuwe foto's zien dat dit ( normaal gezien
) wel het geval is want we hebben er hard aan gewerkt...houding was dan wel weer helemaal weg
:pvind ik mooie foto
ontspannen
[

ga zo door 

Heel grappig paard, jullie zien eruit alsof jullie echt dikke vriendjes zijn, het vertrouwen straalt eraf!