Foto's staan niet op volgorde. (wat vinden jullie trouwens van mijn bruine hoofdstel in combinatie met mijn zwarte zadel, stoort het heel erg?)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RUBYWHITE schreef:nee stoort helemaal niet, oki blijft gewoon een super pony!
laugrease schreef:leuke pony!!
ik vind het alleen jammer dat je n bruin hoofdstel hebt en n zwart zadel.. dat pas nooit zo goed bij elkaar(haha gekke ik
)
ziet er netjes uit hoor!
laugrease schreef:RUBYWHITE schreef:nee stoort helemaal niet, oki blijft gewoon een super pony!
Ohh sorry! dan stoord het niet
uhm ik zeg tog ook helemaal niet dat t geen mooie pony is..? juist het tegendeel!!
het spijt me dat ik er even anders over dacht zeg!
dressagelady schreef:@laugrease: de reactie van RUBYWHITE was volgens mij niet op die van jou gericht, haike vroeg namelijk of wij vonden dat het stoorde! Dus ik denk niet dat ze jou wou verbeteren
@TS: eigenlijk stoort het wel, omdat het mooier is als je zwart + zwart hebt of bruin + bruin.
maar het stoort ook weer niet omdat de bontkleur (bijna) dezelfde kleur als het hoofdstel heeft.
Snappie?
BlueDevil schreef:ik vind het niet zo opvallen, omdat oki ook verschillende kleuren heeft
ik vind het er mooi uitzien hoor!! kon ik maar zo goed rijden..