1ste Keer gevlochten met naald&draad

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:48

IK BEDOELDE HET NET NIET NEGATIEF TEGEN LUNATIC?!!! IK VIND HET OOK EEN HELE MOOIE PONY HOOR EN VAAK IS HET MET DRAAD NIET SNELLER EN AL HELEMAAL NIE MET UITVLECHT VIND IK DAN. IK VLECHT NU OOK AL EEN AANTAL JAREN IN EN NU SINDS HET LAATSTE JAAR MET PEKTOUW EN IK VIND DAT WEL MOOIER MAAR MET ELASTIEKJES VEEL FIJNER EN MAKKELIJKER! MAAR WAT IK ER NET MEE BEDOELDE TE ZEGGEN WAS DAT ZE ZICH NIET ZOVEEL VAN ANDERE AAN MOET TREKKEN , LAAT IEDREEN TOCH LEKKER L*LLEN! ALS JEZELF HET MOOI VIND DAN MAAKT HET TOCH NIE UIT ?! OF VIND JE ME NU DOM ????

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:56

nee, die opmerking was ook niet op een bepaald persoon gericht, ik wil ook echt niet zeggen dat je dom bent. maar het is natuurlijk niet leuk voor haar dat als zij trots is op haar vlechtjes dat er hier een ruzie komt. dus aan wie het ligt weet ik niet en dat wil ik ook niet weten, maar hou er alsjeblieft allemaal mee op!
nogmaals ik vind beide paarden heel mooi ingevlochten en ik had het zelf niet beter gekund!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:00

En zo heeft iedereen een eigen mening. Ik vlecht mijn Pablo op de manier als met naald en draad maar gebruik toch elastiekjes (geleerd van Tineke Bartelds) en mijn Pablo heeft hele erge dikke manen en ik heb ongeveer 18 vlechtjes. Ik vindt dat nou eenmaal veel mooier dan 6 vlechten. Zelf vind ik met 6 vlechten zo van, lekker snel klaar..... (niet boos worden hoor). Maar zo zie je maar weer dat iedereen zo zijn eigen ideeen heeft over vlechten, maar goed ook anders wordt de wereld zo saai.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:04

zo iedereen weer uitgekat?

men moet zelf weten hoe men vlecht. en als men vlecht met naald en draad een daarbij meer als 6/7 roosjes wil maken, dan doet diegen dat!.


ontopic, ik vind het er mooi uitzien hoor!

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:18

ik heb helemaal niets l*lligs gezegd over lunatic en haar vlechtjes en peppertje vroeg gewoon of met naald en draad vlechten makkelijker was en daar heb ik mijn mening over gegeven! en kijk mijn capslock was UIT !dus kom ik nu wat aardiger over Verward en voor de rest ik denk dat iedreen een eigen menig heeft over vlecht enz en denk dat iedreen nu over dit topic best wel Slapen wordt maar ja 1
groetjes
en is allemaal nie boos bedoeld hoor ook nie toen mijn capslock nog aan stond ! Haha! Haha! Haha!

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 01:34

Tja, toch wel apart dat je als je foto's op bokt zet, 9 van de 10 keer een hele discussie begint Verward .

Ik heb voor de 1ste keer gevlochten, met naald&draad omdat het dan beter blijft zitten, in het dikke haar van mijn paard. Dus ik begrijp al dat gedoe om het aantal roosjes niet en uberhaupt heb ik het nooit over "roosjes" gehad, want dat kan niet met dikke manen. Jammer dat mensen zo slecht lezen en meteen al een mening hebben.

In dit geval heb ik dus naald&draad gebruikt op de manier van vlechten met elastiekjes (volgt iemand het nog Knipoog ). Want ik vind het doodzonde om voor hier en daar een wedstrijdje mijn paard een handbreedte superdun kapsel aan te meten. Ik ben trots op haar mooie, dikke, lange manen (glans komt gewoon van Equishine Bloos ) en best trots op het nette resultaat van de vlechtjes Sigaar .

De volgende wedstrijd, op 1 april, vlecht ik het dus precies zo }> Haha! .