7 Augustus was er een jumping in onze manege!
Apache had nog nooit zoiets gedaan dus ze wist niet wat er gaande was.. Al dat volk enzo..
Ik dacht ik kan het maar eens proberen , dus je kon kiezen tussen de hoogtes : 30 cm , 50 cm , 70 cm , 80cm , 90cm, 1.05cm .
Kheb dus de 50 cm gedaan met Apache en het ging supergoed!
khad het parqour foutloos gereden alleen konk nie meedoen met de barrage, ma da was nie zo erg. (twas tenslotte nog maar haar 1ste keer). Ik dacht van jah de 50 is goedgegaan waarom zouk de 70 nie eens proberen? dus kheb me dan ingeschreven voor de 70cm !
En daar ging het wat minder : paar weigeringen enzo ( maar twas de eerste keer dat Apache zo hoog moest springen ) dus eigenlijk was het supergoed voor haar eerste keer!
Ik heb trouwens de 50 ook nog met een andere pony gesprongen en ben daar 2de geworden! Kheb zo'n zak gewonnen met allemaal borstels in ( handig:P) de jumping was supergoed! kheb er maar een paar foto's van.*jammr* enjah je moet nu niet echt letten op m'n houding enzo ...want soms nam Apache nogal rare sprongen...
Ik weet datk me voetn naar binnen moet houden ..
Naja hier een paar foto's:
Persoonlijk vink die foto supermooi! Alleen jammr van die paal
Landing
haha Achter de sprong.. * voeten naar binnen*
Ingezoomd van die andere foto..
dat waren de foto's jammergenoeg heb ik er niet zoveel!
Maar ik zal nog een beetje rondvragen aan iedereen of ze er nog hebben van mij ofzo...