Ik loop op dit moment stage bij een bedrijf met Andalusiers, en het leek me wel leuk om daar wat foto's van te laten zien
De stage bevalt me goed, het is erg gezellig en ik hoef niet alleen maar rotklusjes te doen(zoals je ziet op de foto's
)Wel wil ik van te voren even zeggen dat het niet toegestaan is deze foto's ergens voor te gebruiken/ ergens anders op internet te zetten of wat dan ook. Wil je meer weten over het bedrijf of iets anders, stuur dan even een pbtje

Oke, hier dan de foto's van een lieve bruine merrie, ze is ongeveer 4 of 5 jaar dacht ik.
Ik moest er erg aan wennen om op andalusiers te rijden, omdat ze erg anders rijden dan andere paarden. Vooral de paarden die in Spanje beleerd zijn, zijn erg moeilijk te rijden. Ze zijn erg gevoelig, je kan haast geen been aanleggen en aan de teugels zijn ze ook niet gewend, je kan ze er niet mee stoppen, als je drukt neemt, gaan ze nog harder
. Dit heeft af en toe voor leuke taferelen gezorgd 
Nou viel het bij deze merrie nog wel wat mee, bij haar kon je wel wat de teugels gebruiken. Sterker nog, zij had zelfs de neiging te hangen.
Hier zat ik er 5 minuten op, voor het eerst op een andalusier, en zoals je kunt zien ging ze eerst nogal hard
ze liep volledig onder me vandaan, omdat ik mijn kuiten er wat aan had, en dat was ze natuurlijk niet gewend.

Na een kwartiertje ging het al wat beter, je moet gewoon even wennen. Ik leer er wel goed van rijden, je moet heel erg met je zit rijden, doe je dat niet, dan gaan ze er vandoor

en zo liep ze de volgende dag:

Hier hangt ze een beetje, maar ik moet zeggen dat het erger lijkt dan dat het voelde

die oortjes

en de laatste

Op een aantal van deze foto's is ze ook in draf als het goed is, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet op welke
Anda's hebben een heel fijne draf, ze zitten ook echt heel lekker, maar je kunt ook minder goed zien dat ze draven, vind ik. Ze draven echt een beetje anders dan andere paarden.Ik plaats nog 2 topics met andere andalusiers!!