Hij is verkocht omdat hij niet meer geschikt is als wedstrijdpaard. Hij was erg blessuregevoelig en daardoor kon hij niet vaak meer gereden en goed getraind worden. Hij is naar een manege gegaan, ik ben benieuwd. Hij is er wel geschikt voor, altijd eerlijk en braaf met rijden. En het is ook wel goed voor hem denk ik, bij ons kreeg hij gewoon minder aandacht doordat hij niet meer gereden werd en dat kon je echt aan hem merken.
We horen nog hoe het daar gaat en als het niet wil komt hij weer terug.
Ik heb gelukkig alleen maar goede herinneringen aan hem en hij heeft altijd zijn best gedaan voor mij en mijn vader. We zijn beide met hem L springen en L sgw geworden en hij kende de oefeningen van de L/M dressuur. Maar veel meer kon hij gewoon niet aan.
Ik heb heel wat ervaring door hem opgedaan en heel wat geleerd. Dit is gewoon het beste voor hem, hij is niet meer geschikt voor de sport en hem laten staan dat verdient hij ook niet!
Allereerste cross voor hem in Roden met mij erop aan het uitstappen, ik was toen 11 jaar

SGW Barchem (L) met mijn vader:
SGW Barchem:
SGW Barchem:
SGW Barchem:
Clubkampioenschappen met mij 2003:
Springwedstrijd Den Ham 2003 met mij:
SGW Nijeberkoop (B) 2003 met mij:
SGW Diepenheim (L) met mijn vader:

Springwedstrijd Westerhaar (B) 2004:
Hardenbergse Ruiterdagen (L) 2004 (onze enelaatste wedstrijd):
Hierna heb ik nog 1 wedstrijd met hem gereden, hij weigerde na een paar hindernissen en dat was voor mij het teken om te stoppen. Hij weigerde anders nooit en hij gaf ermee aan dat hij pijn had. Hierna heeft hij een halfjaar rust gehad en het was allemaal weer goed met hem. Kerngezond, maar zodra we hem weer een beetje gingen oppakken en iets meer van hem gingen vragen ging het weer mis. Hierop hebben we dus besloten hem uit de sport te halen.
Mijn schatje voor het laatst bij ons in de sneeuw

Dag lieve schat van me