Als eerste Tommie Visser die een paard van een kennis van mij reed, daarom wat extra foto's van U Never Know (Nothing to lose x Zeus).
Deze combinatie mag door naar de halve finale en behaalde 70 punten.
Ik weet het niet heel zeker of dit de juiste combinatie is maar ik denk dat het Mandy van Keijzerswaard met MPC Upacha (Oscar x Cabochon).
Deze combinatie is ook door naar de halve finale en behaalde 76 punten.
Patricia Inpijn met Broere Up-to-Date (Norway x Beethoven)
Deze combinatie is door naar de halve finale en behaalde 72 punten.
Een portretfoto van Ultiem (Jazz x Ulft). Een erg leuk diertje, maar miste helaas wat maat.
Dit paard is niet door naar de halve finale en behaalde 63 punten.
Up-to-Date (Flemmingh x Juventus) gereden door L. Kwakkel was een erg imponerend paard.
Ik was er zelf wel van gechameerd ondanks dat hij eigenlijk net iets te grof is als dressuurpaard.
Up-to-Date is helaas niet door.
Het volgende paard is (geloof ik) Uniek (Jazz x Sultan) gereden door B.T.H. van den Broek.
De combinatie is niet door naar de halve finale.
Kebie van der Heijden met Sampras (Sandro Hit x Welt Hit) een erg mooi paard om te zien, kan niets anders zeggen.
Sampras eindigde op de 5de plaats met 75 punten en is dus door naar de halve finale.
Dan zal ik eindigen met de 2 winnaars 4-jarige paarden in de Midden Beemster.
Als eerste het paard die mijn favoriet was;
Ursus (Jazz x Jetset D) gereden door Kebie van der Heijden met een punten aantal van 77 op de gedeelde eerste plaats.
Simpel weg een heel mooi dier om te zien, veel uitstraling en leek een zeer goed (lees: nuchter) karakter te hebben.
(een erg mooie foto al zeg ik het zelf

Het was even schrikken want tijdens de ere ronde kwam Ursus op het gras ten val. Maar gelukkig zo nuchter als een hengst kan zijn ging hij vrolijk verder. Amazone en paard leken er niets aan overgehouden te hebben.
En de andere winnaar...een paard met een hele aparte galop; Ultimo (Negro x Ahorn) gereden door Eric van de Wildenberg.
Tijdens één van zijn geweldige galopsprongen, helaas werd er een merrie op het harde getoond aan de zijkant van de ring.
Waardoor er bij Ultimo (hengst) wat spanning ontstond.
En als afsluiter Ultimo trots mét deken

Ik ben niet helemaal zeker van alle ruiters/amazones/paarden, mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag

Er volgt zo nog een topic van bokkers op de Pavo Cup!!!