de punkert van Stef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 19:31

wat mooi getekent hoed doe je dat he??????????? Party!! Party!!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 19:54

ik heb dus een vraag kun je ook een tekening maken met verschillende foto's? ik heb dus een plek waar ik al heel lang een foto van wou als ik met bam bam op een brugetje tussen een aantal bomen maar bammie is er dus niet meer maar zou je dat ook kunnen?

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 20:07

Nou Natascha, je krijgt het druk zo te zien, hihihi *LOL* *LOL* Als ik jou was zou ik er onderhand wel geld voor gaan vragen *LOL* Ken je nog rijk worden ook van je tekeningen. En het lijkt erop dat je een tweede Rien Poortvliet bent Knipoog Krijgen we een tweede deel van het Briesend Paard Natascha? *LOL*
groetjes Caballo

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 20:30

Leuk he Fjorden tekenen Knipoog
Heb er ook nog eentje voor je als je zin hebt Haha! [img]../upload/363/ijsco.jpg[/img]

Mijn e-mail adres: lindamarije@hotmail.com

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 20:45

wow!!! wat mooi net echt! knap hoor! Hoelang doe je er nou over?
heel grooot compliment

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 21:16

Wow pr8ig!! echt super!!!
Ja, hoelang heb je over honey gedaan?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 08:06

hoi, wat een scheten allemaal. Ik krijg het inderdaad nog druk. Ik vind het echt leuk om te doen, maar de wachttijd wordt wel wat langer (en de internetsite groter, want ik zet ze allemaal op m'n site - de boktdivisie zullen we maar zeggen). met de huidige drukte op m'n werk kan ik er 1 per dag doen (therapeutisch tekenen in de RSI pauzes en s-avonds thuis als ik van Lois terugkom). enne Caballo, Rien Poortvliet is weer teveel eer hoor. die vent kan echt goed tekenen. Die tekende volgens mij echt alles wat hij zag. Zou ik ook wel willen kunnen, maar ik teken nu alleen dierenhoofden en natuurlijk maffe stripjes, maar die wil m'n vriend niet scannen omdat ze vaak nogal hard of dubbelzinnig zijn (dirty mind is a joy forever Knipoog ). Laten we het dus maar lekker bij de paardenhoofden houden. Dit is tenslotte een paardensite. Als er nog iemand een tekening wil stuur de foto dan maar naar mijn mailadres (zal het ergens in m'n profiel zetten)of stuur effe een privemailtje, want er staan hier nu zoveel berichtjes op de site dat ik over moet werken om alles bij te kunnen houden.

groetjes van een tekenaar met RSI Lachen Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 13:33

als jullie dan toch jullie mooie foto's erop zetten doe ik mee, mocht Natascha zin krijgen kan ze kiezen Knipoog
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
zo heel de pagina weer vol.Fijn voor die gene met een slome modem Huilen

_________________
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: runningkawa op 2001-04-25 13:35 ]</font>

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-01 15:21

mijn computer staat op m'n werk. een verschrikkelijke rotbak, maar internetten gaat supersnel bij zo'n telecom bedrijf. Dus foto's kan ik altijd snel op m'n scherm krijgen. ik heb Kawa al in m'n fotobestandje staan. Als ie klaar is zal ik hem hier wel ergens neerzetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 18:04

super te gek joh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ben zeer benieuwd

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 18:24

Heike, haha zo snel zeg binnen een dag nogmaal bedankt Lachen