Ja, ja, na lang aandringen van het vrouwtje heb ik me laten verleiden tot echte hondse kunstjes... Het is bijna vernederend, ik heb namelijk leren aporteren...

Ik zal uitleggen hoe het werkt:
Je loopt naar de weg gegooide doek toe...

Je pakt de weg gegooide doek vast...

Je tilt hem op...

Zwaait even het zand eraf...

Zwaait nog even iets harder want de doek moet natuurlijk wel schoon afgeleverd worden!

Dan ga je de doek brengen, ondertussen houd je je blik strak gericht op de plek waar de snoepjes vandaan komen...

En zoals een echte hond ga je eerst het vrouwtje klieren door niet los te laten! (totdat je je realiseert dat snoepjes eten moeilijk is met een doek in je mond
)
En als de fotograve dan toch bezig is, ook nog even de andere oefeningen!
Het compliment> We zijn nu zover dat ik hem niet meer hoef te helpen! Hij kan het helemaal alleen

Lachuh!

Close upje:

Dat lipje gaat ineens een andere kant uit

En nog even heeeel overtuigend lachen!

De spagaat! Dat wordt gewoon een oefening opzich

Buigen

Zweep trekken!

En nog even lol met je knol!
Wat hij hiervoor deed was zo prachtig! Hij kwam de doek brengen maar voordat ik hem kon aanpakken liet hij hem vallen. Dus daar beloon ik niet voor en natuurlijk "Jauke!" (met zo'n zucht, vragend doe nou toch niet zo dom stem
) Waarop meneer zijn hals buigt, die doek oppakt en me deze alsnog voor houdt met zo'n kop van "als jij dan te lam bent om te bukken doe ik het maar weer! *zucht* Maf beest!
Sorry weer voor de hoeveelheid
maar ik kon niet kiezen
Wat vinden jullie van zijn nieuwe oefening?Thanks to Ania voor het maken van de foto's!
Nog niet genoeg Jauke gezien? Klik hier voor meer > viewtopic.php?f=10&t=436008&hilit=