CSI Twente, Geesteren (TOPRUITERS!!!!!) deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nicolet90

CSI Twente, Geesteren (TOPRUITERS!!!!!) deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 15:07

hier de tweede selectie van de foto's die ik op vrijdag (van het CSI TWENTE, GEESTEREN.) heb gemaakt.

er werd gestreden om de Abbink Prijs -Internationaal(hoofdring).
Er deden veel topruiters mee, en daar heb ik dan ook foto's van gemaakt.

ik heb boven de foto de naam van de ruiter en paard neergezet, zodat je weet wie het is (fouten kunnen er inzitten, maar volgens mij zitten er geen fouten in?).

Als je de foto's graag in het groot wilt zien, moet je dat even vragen, ik heb ze nu verkleind omdat ik ze in mijnalbum wilde zetten.
Als je dus graag vergrote foto's wilt zien, moet je dat even zeggen, ik kan dan evt ook details van de foto afhalen, (dus bijvoorbeeld alleen het hoofd van het paard als foto).

Nou hier zijn de foto's:
klik op deze site:

http://www.mijnalbum.nl/Album=IJGHFAYL

Als je de foto's graag zonder copyright of naam wil, dan moet je dat ook even melden (liefst via pb). dan stuur ik je die (die je graag wilt zien zonder copyright of naam) foto's zonder copyright via pb of mail.

Ook kun je ze bestellen, ik laat ze dan gewoon ontwikkelen bij een drogist, voor meer info over het bestellen van de foto's, stuur dan even een pb'tje

--> Dus als je vragen hebt, of vergrote foto's wilt of iets dergelijks, wil je dan vermelden om welke foto het gaat? bijvoorbeeld welke ruiter en paard?

(de eerste selectie: viewtopic.php?f=10&t=436315 )

Annemiekbram

Re: CSI Twente, Geesteren (TOPRUITERS!!!!!) deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:19

Heeyy!!
Zijn weer toppie foto's hé!!
Ik vind ze mooier dan deel 1...
Heb je ook nog foto's van zondag enz...?

Nicolet90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 22:15

ik heb helaas geen foto's van de zondag (toen ben ik niet geweest :S)
maar ik plaats morgen nog foto's (van dichtbij) van vrijdag nog een rubriek en van zaterdag, met name ook van gertjan bruggink met het lint(je) .
die van zaterdag zijn best wel mooi, ik zat vlak bij de laatste hindernis (van de driesprong), de meesten sprongen daar nogal raar overheen, omdat ze allang blij waren dat ze foutloos bleven , maar die foto's komen dus morgen!

Olga89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 22:18

ben er vrijdag en zaterdag geweest om te groomen en daarna gekeken bij de hoofdring was mooi om te zien:D

jammer genoeg heeft de ruiter waarbij ik groom niets gewonnen volgende keer beter

Tjha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 11:47

directlady schreef:
ben er vrijdag en zaterdag geweest om te groomen en daarna gekeken bij de hoofdring was mooi om te zien:D

jammer genoeg heeft de ruiter waarbij ik groom niets gewonnen volgende keer beter

bij wie moest jij groomen dan ?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 12:22

en ik wou zo graag heen

tirana_nr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 14:23

het is daar echt superrr gaaf!.. kben er het hele weekend geweest.. echt moii daar.. volgend jaar ga ik zeker weer

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 15:03

Tjha schreef:
directlady schreef:

bij wie moest jij groomen dan ?

Daar was ik ook al benieuwd naar.